obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Gevecht tegen bureaucratie en de computer
waterworld
Sinds een half jaar probeer ik 2 gebruikers (vader en zoon) met ieder een eigen tel.nr - maar kennelijk onder 1 account - uit elkaar te krijgen.
Zij hebben mij gevraagd dit voor hen te regelen.
Ondanks vele uren telefoon en formulier van overname lukt dat maar niet.
Het lijkt erop dat voor de overname alles onder de vader hing en na indiening van het formulier alles gewoon onder de zoon is geschoven, in plaats vanden splising van de onderdelen.
Op mijn KPN staat als accountnaam echter nog wel steeds vaders voorletter !
Het gaat nu weer fout omdat de zoon een extra nummer wil hebben, dat door kpn niet wordt gegeven. Waarschijnlijk omdat de computer "denkt" dat het nummer van de vader ook tot de zoon behoort.
Wie van KPN webcare kan mij eens helpen die 2 "uit elkaar te trekken" zodat beide zelfstandig kunnen beslissen wat erbij en eraf moet.
Het grote aantal "helpers" op de klantenservice zijn wel goed in doorschuiven....totdat je krijgt "ik bel U binnen half uur terug" en dan valt alles weer dood.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gevecht tegen bureaucratie en de computer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
uitvallen van tv en computer Algemeen : 2 09 nov 2016
Actie tegen verplichte overgang naar glasvezel KPN Nieuws : 1 07 okt 2012
Van USB stick naar computer? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 9 13 sep 2011
uploadsnelheid VDSL valt tegen. Snelheid : 10 15 nov 2010
Brein verliest rechtszaak tegen Ziggo (en XS4ALL) Algemeen : 1 19 jul 2010
Advertentie