obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Wat missen we allemaal met de Arcadyan ARV7519?
Moses 35i
Wat missen we allemaal? Ik ben eens aan het pielen geweest en ja, worden door KPN helaas behandeld als een stel n00bies. De voor ons zo belangrijke opties om normaal games te kunnen hosten of uberhaubt te kunnen gamen (PS3 en aanverwante) ontbreken of zijn uitgezet in de firmware.

Hierbij wat plaatjes waar ik de afgelopen uurtjes mee bezig ben geweest:

arcadyan01

arcadyan02

arcadyan03

arcadyan04

arcadyan05

arcadyan06

arcadyan07

arcadyan08

arcadyan09

Toch wel jammer. In de huidige staat is het modem kreupel...
Gewijzigd door Moses 35i op 28 december 2010, 19:03
 
hezino
Wablief

ik zie hier in de plaatjes wat ik niet kan gelovenShock
Je hebt gewoon opties in intrusion detection en DMZ!

waarom zou KPN ons niet toelaten om in die optiemenus te komen??

Dit is inderdaad jammer van KPNSad

KPN LAAT ONS NOU GEWOON IN DIE OPTIES ZODAT WE RUSTIG KUNNEN GAMEN
 
rbouwens
Ja, echt wel...

Hier staan opties die ik bij mijn ExperiaBox nog nooit gezien heb. Ook al werken ze niet...

Wat is er zo geheimzinnig aan om dat allemaal af te schermen? We zijn niet allemaal met twee of meer linker handen geboren! Er zijn toevallig ook mensen met royale ervaring in de IT bij Sad

Ronald.
 
Richh
Inderdaad. Ik lees overal dat ik DMZ moet gebruiken of het maximum incomplete TCP/UDP sessions number moet verhogen. 2 opties die de EB dus niet ondersteund, en zonder dat kan ik dus NIET online gamen op mijn Nintendo 3DS.

Als ik een handmatig IP in voer, staat hij niet in DCP Client log, klopt dit?
 
henks
ik heb ook sinds gister 20-2-2012 een arcardyan.
na internet storingen en lagen internet snelheid. is het nu opgelost
het zal ook deels in me ouden modum zitten (volgens KPN) de tg789vn. maar die werk prima. ik ben nu een beetje aan het ron kijken wat dit modem kan. en kwam hier op. en wat mij op valt is .

ik vind dat u nog veel kan ik heb niet all je plaatjes bekeken maar het laste plaatje tabel extra's linker menu. ik zal even op noemen wat ik heb dan ben ik wat sneller klaar. om het maar zo te zegen
ik heb het volgenden

Password settings
time settings
Backup / restore
Reboot
UpnP
USB

heb ik en nieuwe model of zo of komt het dat hij toen ik m aan sloot dat hij direct de laste firme ware binnen haalt.
ik vind het best wel vervelend dat kpn klanten beperken ik heb zelf geen ps3 maar mijn zoon klaagt want hij wilt er wel een. en hij leest dat het bijna on mogelijk is om online te komen. ik heb iets verstand van de netwerk apparaten maar niet zo veel als de meesten hier. maar weet wel dat als ik het zo bekijk dat ik een hoop functies mis.

groet Henk S
 
hardcorebarbiedoll
functies die ik mis en makkelijk mogelijk zijn met dit modem:
(excuus voor de techtaal)
  • Een pure modemfunctie, zodat we zelf een router erachter kunnen hangen die mijn netwerk regelt.

  • DMZ

  • Port forwarding (die werkt)

  • Qualty of Service (QoS) aanpassingen kunnen maken, ook op VLAN Gebied. En een aan/uit optie zou ook fijn kunnen zijn.

  • Een compleet aanpasbare firewall

  • VPN passtrough oid.

  • De gebruikte VLAN's (TV, VOIP en INTERNET) kunnen bridgen naar andere lan-poorten op mijn gateway/modem/router

  • Alle vlan's in plaats van scheiden bij het modem later scheiden via bijvoorbeeld een managed switch.

  • Vlan's compleet negeren/services uit kunnen zetten.

  • Een privacy optie (KPN kan niet in mijn modem/netwerk kijken van afstand)

  • WPS standaard uit! gezien De PIN makkelijk te achterhalen/hacken is

  • Het modem/router meer geheugen geven of de softwarefouten te repareren, zodat die niet vastloopt en reset (weg instellingen)

  • Zelf kunnen bepalen of je automatisch nieuwe firmware wilt ontvangen

  • Een webinterface die werkt met alle browsers en overzichtelijker is

  • Telnet/SSL toegang.

Think
 
dokrak
Je zit op andere firmware als wat ik zit.
Maar kort om het is een leuke boekensteun meer niet.
 
hardcorebarbiedoll
ik denk dat we op de zelfde firmware zitten hoor.

Maar dit zijn graag functies die ik in een modem van KPN wil zien.

Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat missen we allemaal met de Arcadyan ARV7519?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
Advertentie