Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Mijn KPN telefooninstellingen
|
|
sigi08 |
Geplaatst op 28 December 2010, 15:37
|
Activiteit » Internet Standaard » ExperiaBox TG789 Berichten: 7 Lid sinds: 05 Dec 2010 |
Hi, Ik ben 06-12-2010 van ISDN naar InternetPlusBellen overgestapt. Dit heeft mijn al zeker meer dan 1 uur aan bellen met KPN helpdesk gekost. Sindsdien probeer ik een 2de telefoonnr aan mijn Experia box toetewijzen. Maar in "Mijn KPN" onder "telefooninstellingen" kan ik niets instellen (lege pagina). Tot 3 keer toe werd mijn door helpdesk verzekert, dat zij iets in gang gezet heben en dat het over 10 werkdagen opgelosst moet zijn. Mooi duus niet.!!! Klacht indienen - geen reaktie. Weet iemand wat nog gedaan kan worden om eindelijk geholpen te worden? Sigi |
|
|
cuore verde |
Geplaatst op 29 December 2010, 21:47
|
Activiteit Berichten: 71 Lid sinds: 28 Dec 2010 |
In de brieven die je hebt ontvangen van KPN staan de nummers die meegenomen worden naar internetplusbellen. Als daar dus 4 nummers staan kun je gewoon bellen naar de helpdesk om dat nummer op de experiabox te laten zetten. Dat kunnen ze namelijk op afstand programmeren. De tien dagen om het nummer te porteren gaan in op het moment dat je 1369 belt. Als het groene lampje op het nt1 kastje niet uit is, dan is de lijn nog niet geporteerd. Met als gevolg dat je niet kunt bellen op de tweede poort. |
|
|
sigi08 |
Geplaatst op 30 December 2010, 13:43
|
Activiteit » Internet Standaard » ExperiaBox TG789 Berichten: 7 Lid sinds: 05 Dec 2010 |
Bedankt voor de reaktie! In de brief stond maar 1 (een) (de hoofdnr van mijn ISDN aansluiting) vermeld. Bij het aanmelden voor IPB via klantenservice werd mij gezegt dat 2de telefoonnr. via "mijn KPN" zelf toegewezen kan worden. Vreemd was wel dat de ontvangen Experia box een "analoog" versie was. Ik heb naar ruggespraak met KPN klantenservice mijn bestaande (ISDN) Experiabox nu in gebruik. Mijn hoofdnumer werkt via IPB en het lampje van het NT1 is uit (intussen al verwijdert). Net weer met klantenservice gebelt: "er is überhaupt geen telefoonnr. toegewezen". Aktie: Er zou nu wel binnen 3 dagen mijn hoofdnr. toegewezen zijn. Dan zou ik in "Mijn KPN" wel iets zien onder "telefooninstellingen". Maar weer wachten en hopen. Prettige jaarwisseling. Sigi |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn KPN telefooninstellingen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Buurman ziet mijn printer in het netwerk | Hardware instellingen | : 2 | 21 Dec 2015 |
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding | Frequently Asked Questions | : 4 | 15 Jan 2014 |
Advertentie