obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Inlog gegevens?
midon
Mijn ouders hebben al jaren een email account bij Hetnet. tegenwoordig kpnmail.
Na het opschonen van de computer moest ik de log in gegevens hebben om de mail op te halen.
Maar je raad het al die waren zoek.
Ik heb via 0800-0035 direct een wachtwoord gevraagd en gekregen.
Maar mijn probleem is dat na 24 uur ik nog steeds niet kan inloggen.
Melding is login of wachtwoord onbekend.
is iemand bekend met dit probleem?
 
Codemeister
Lukt het inloggen in het geheel niet of gaat dit enkel om het ophalen/verzenden van de email zelf?
 
midon
Sinds het nieuwe wachtwoord lukt het inloggen om je email op te halen niet.
 
midon
Ik heb vandaag KPN gebeld en mijn probleem voor gelegd. Login was de juiste en waarschijnlijk is het wachtwoord fout. De medewerker zou het nieuwe wachtwoord met de post versturen. Hopelijk kan ik dan met het nieuwe wachtwoord inloggen.Smile
 
midon
Nieuw wachtwoord met de post ontvangen. Nog steeds het zelfde probleem kpn herkend het wachtwoord en of login niet. Kpn bellen is geen doen aangezien het erg druk is. Lekker klant vriendelijk.
 
SirPeter
In de foutmelding die u waarschijnlijk in outlook krijgt wordt waarschijnlijk Gebruikersnaam/wachtwoord gevraagt. Vul daar de volledige gebruikersnaam die in de brief staat met de nieuwe wachtwoord. Dus gebruikersnaam@kpnmail.nl of @hetnet.nl in.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inlog gegevens?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FTP gegevens planet homepage Planet Internet : 2 20 mrt 2013
INLOG problemen op MIJNKPN, en je hebt FireFox5? KPN Mobiel Storing : 4 24 jun 2011
Inlog probleem Helpdesk : 6 19 okt 2010
gegevens doorsluizen Tips en Truuks voor mobiele telefoons : 3 02 okt 2010
gegevens overzetten KPN met eigen modem/router : 1 15 aug 2010
Advertentie