Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Kan iemand dit even controleren?
|
|
gigap4 |
Geplaatst op 23 December 2010, 15:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 23 Dec 2010 |
hallo zou iemand mijn gegevens even controleren, volgens een postcode check woon ik 152 meter vanaf centrale in een nieuwbouwwijk. de informatie uit de router is na een reset van een half uur geleden (zie 'actief' ) Het gaat hier om een internet plus bellen basis van 8mb down en 1mb up. vooral de ''fec'' en ''hec'' fouten lopen op. DSL-verbinding Actief: 0 dagen, 0:34:32 DSL-type: G.992.5 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.029 / 7.994 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/MB]: 3,96 / 18,49 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,0 / 19,0 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,5 / 7,5 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 169 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 253 / 0 |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 27 December 2010, 01:02
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Kan ik niets aan toevoegen, je verbinding ziet er prima uit. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan iemand dit even controleren?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Uitgaand verkeer controleren | KPN met eigen modem/router | : 5 | 19 May 2017 |
iemand al sma sunnyportal werkend gekregen= | Hardware instellingen | : 2 | 08 Sep 2014 |
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen | Snelheid | : 8 | 03 Feb 2011 |
Advertentie