obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nat type 2 open? Arcadyan
Melvinipazzi
Ik heb het nu even snel getest maar het werkt niet het blijft strict Sad
ik denk dat hiervoor voorlopig geen oplossing gaat komen :<
 
droplul83
http://www.youtube.com/watch?v=oYXFGJat9PY

http://www.avmconnecting.com/mce-usb-remote/thomson-tg789vn-handmatig-instellen-van-nat-poorten-kpn-modem


ik heb dit geprobeerd en had bij blackops nog steeds strict en modernwarfare open maar de volgende dag was alles weer strickt
 
pielo
ik snap niet wat jullie moelijk doen poorten openen en al dat gedoe dat hoeft helemaal niet ik heb de Arcadyan ARV7519 modem zon experiabox de nieuwe witte wat je moet doen om nat 2 te krijgen voor je ps3 is als volg login op je modem en zet upnp aan dan ga je naar netwerk instellingen van je ps3 kijk wat je ip adres is en dns en mac en die andere dingen als je ip bijvoorbeeld 192.168.2.2 ofzo is zet je je ip adres maar is op 192.168.2.60 vul je dns in en de router en ga de boel testen je krijgt nat 2 en in blackops staat hij op nat open stuur me even een mailtje als je er niet uitkomt harry_jansen@live.nl of als je het is gelukt voor andere modems kan je me ook mailen
Gewijzigd door pielo op 04 januari 2011, 22:16
 
Moses 35i
Tot op heden ben ik blijven hangen op die intrusion-detection met de Arcadyan. Geen enkele mogelijkheid om deze aan te passen of uit te schakelen. Toch opnieuw contact gehad met de HD maar ook daar geen sjoege. Gevraagd naar een volgende software/firmwaar upgrade maar het antwoord wist ik al: Geen idee, niets over bekend.

Zat van alle doffe ellende met de Arcadyan en de daarbij behorende UPD/blokkade problemen heb ik via ebay een Thomson TG789vn gescoord. Wel de KPN uitvoering, anders werkt de telefoon niet en deze maar opgehangen. Ik kan nu wel mijn quake-server laten draaien en benaderbaar zijn...

Uiteraard hou ik de Arcadyan er naast (niet aangesloten, maar da's zo omgezet) om mensen te helpen als dat hier in mijn mogelijkheden ligt.

Overigens goed om te weten: De nieuwste modems van KPN zullen ook deze keer weer gewoon helemaal DICHTGETIMMERD zijn. Dit heb ik vernomen van de 2e lijn van de HD. Dus doe geen moeite de nieuwste modem te verkrijgen. Het zet geen zoden aan de dijk die door KPN zelf is opgericht...... zucht...
Gewijzigd door Moses 35i op 01 april 2011, 12:30
 
hezino
Hallo allemaal,

ben lange tijd niet op de forum geweest omdat ik ben overgestaptPfft
(De zwarte schaap van tele 2 sprak mij aan)
Ik dacht in mezelf even kijken naar de arme KPN gebruikers
die nog steeds worstelen met hun DICHT GETIMMERDE modems.

Maar toch nog even 1 vraagje aan de admin hierow:

WAT IS KPN ZIJN PROBLEEM DAT AL DIE MODEMS ZO DICHT GETIMMERD ZIJN?

Mvg,

Hezino (ex KPN-gebruiker)
 
hermandeperman
Mogge,

Via de gebruikelijke wegen wel een open NAT type (voor pc) geregeld (afwachten hoe lang hij zo blijft), maar ik kom nog steeds niet in een lobby. Hij pakt 'em gewoon niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Is dat het verhaal van openstaande-maar-toch-niet-openstaande poorten?

Sowieso een achterlijk systeem, dat matchmaking voor pc; maar dat geheel terzijde. Waar zijn de good-old dedicated servers gebleven...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 29 2011 19:21:10:
Ok, een update: m'n NAT-type staat nog steeds op open, wat al een hele prestatie is als ik de rest van deze threat mag geloven. Helaas kom ik nog steeds geen enkele lobby binnen; is dat te wijten aan dat KPN-gedoe met die poorten?
Gewijzigd door hermandeperman op 29 oktober 2011, 19:21
 
crapjoris
Beste,

Na lang wikken en wegen heb ik eindelijk de oplossing gevonden voor het spelen van Call of Duty Modern Warfare 3 op de PlayStation 3, met NAT type 'OPEN'.



Ik heb deze tutorial gemaakt voor een KPN Experia Box 'Arcadyan ARV7519', en weet niet zeker of het bij andere types/merken ook werkt. Voor de tutorial, klik op de link hieronder:



http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UDRGW3JIWBPC.pdf



Succes en veel plezier!
 
chocochris
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2831&rowstart=0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat type 2 open? Arcadyan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
ZTE H220N poorten eerst open, nu dicht?? Hardware instellingen : 3 24 okt 2014
Advertentie