obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPN pikte me mijn telefoonlijn af
kletskater
Kan dit zo maar!!

Sinds 30-november heb ik geen telefoonlijn meer en geen internet
KPN heeft mijn lijn bij iemand anders aangesloten op die dag
KPN heeft iemand in mijn straat internet gegeven op mijn signaal.
Die lijn is ongevraagd door Tele2 aan KPN vrijgegeven
Geheel berust op verhaspelde postcode brei in een niet actueel postcode / adressenbestand van kpn
Nooit post ontvangen van Tele2 of de KPN ze doen gewoon maar.
Mijn aansluiting is nu in gebruik bij iemand in de straat met bijna hetzelfde huisnummer en postcode.
Ben bij de bewuste wijkbewoner langs geweest die mijn lijn heeft en zelf geheel ter goede trouw is.

De KPN monteur die hem aansloot is 2,5 uur bezig geweest, in huis en in wijkkasten/centrale.
monteur zei hem dat er een ander gebruik maakte van zijn telefoonlijn..
Met wat kunst en vliegwerk en dus 2,5 uur werk had die meneer telefoon..

En ik! ben overgeleverd aan willekeur van KPN en Tele2
Tips en trucs stel ik op prijs
 
rdcmrt
Vergeet die webcare maar, als je teveel mailt krijg je asociale reacties terug, en ze laten je gewoon zitten.
Het enige wat ze doen ik je adresgegevens vragen -> kijken -> mailen dat er geen gepaste oplossing voor je is.
 
rdcmrt
Niet rot naar jou toe bedoeld hoor.

Maar ik ben aan het begin ook keurig netjes tegen de "KPN Webcare" geweest. Elke keer doen ze zich voor als "behulpzaam" maar komen elke keer met hetzelfde antwoord:
"sorry voor uw verbinding is er geen andere oplossing mogelijk".

Het laatste antwoord was voor mij de druppel en ook de reden waarom ik geen goed woord meer voor de webcare over heb.

"Onderstaande tekst komt uit een mail van de KPN Webcare welke mij is toegezonden, waar geen persoonlijke gegevens van mij of de verzender in staan."

"De TG789vn is het enige werkzame modem op een VDSL verbinding.

Helaas zult u het voor nu dus nog steeds met uw huidige modem en de laatst uitgegeven software moeten doen."

Met dit soort reacties/antwoorden schiet ik als klant dus geen ene meter op.

KPN bied mij een product aan wat NIET naar behoren werkt, maar heeft niet het vermogen, ik denk eerder geen zin, om mijn problemen op te lossen.

Ik denk dat deze uitleg genoeg dekt, waarom ik geen contact meer zoek met de KPN Webcare.
Gewijzigd door rdcmrt op 20 december 2010, 15:50
 
kletskater
Nu alle argumenten "opperdepop" zijn verschuilen kpn en tele2 zich nu achter de WEERSOMSTANDIGHEDEN.
door de grondvorst kunnen ze mijn lijn niet labellen en testen in de wijkcentrale/kast
Wie van de 2 organisaties dit nu heeft verzonnen, is me niet bekend..
 
SirPeter
@rdcmrt die antwoordt is klip en klaar. Duidelijker kan KPN het niet zeggen. Als u het niet begrijpt dan ligt et aan uzelf. U maakt vervolgens de aanname dat KPN niet wil helpen maar Kan niet helpen, 2 verschillende dingen. Je kunt zelf ook een eigen VDSL modem van 300E aanschaffen (tenzij het IPB is, is helaas pindakaas).

@kletskater, er kunnen meerdere oorzaken zijn. KPN/Tele2 is verplicht door Opta om de lijn vrij te maken wanneer een "klant" een abo afsluit bij de "nieuwe" provider. Maar dan zou u inderdaad een brief moeten hebben ontvangen dat u naar een ander provider overstapt of iets dergelijks. Kan ook zijn er een gemeentelijke herindeling is geweest en KPN van de gemeente niet die gegevens verkregen heeft of nagelaten deze juist in de systemen te voeren.
Wat ik vermoed en dat hoop ik voor u, want dat is het snelst oplosbare, dat er "kruising" op de lijn is. Dat betekent dat er een aantal kabeltjes in de wijkcentrale verkeerd zitten en dus het signaal niet bij u uitkomt maar in dit geval iemand anders uit uw straat.
Het verhaal dat het te koud zou zijn om te kunnen labelen vind ik ook vreemd. Als er niet gegraven hoeft te worden dan moet labelen gewoon lukken. Tenzij er een laag ijs op de wijkkast zit Wink
 
kletskater
@sirpeter Het verhaal dat het te koud zou zijn om te kunnen labelen vind ik ook vreemd. Als er niet gegraven hoeft te worden dan moet labelen gewoon lukken. Tenzij er een laag ijs op de wijkkast zit

Ze geven aan te moeten testen en labellen.
Dat moet in (wijk) centrale/kast.. dat hadden ze al lang kunnen doen.
Allerlei smoezen en excuses voorbij horen komen. Nu dus de weersomstandigheden.

Het is nooit over graven gegaan.
De 28-12 is gewoon een heilige datum waar ze niet van af willen wijken, want ik krijg te horen dat mochten er daarna nog storingen zijn die binnen 2 dagen verholpen zullen zijn..
 
kletskater
dubbele post/klevende entertoetsGrin
Gewijzigd door kletskater op 21 december 2010, 08:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN pikte me mijn telefoonlijn af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Buurman ziet mijn printer in het netwerk Hardware instellingen : 2 21 dec 2015
KPN maakt telefoonlijn sneller Snelheid : 2 04 apr 2015
Advertentie