obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
NAT 3 NAAR NAT 1/2 na de update THOMPSON TG789vn
doesnel
De titel zegt het al, het gaat dus om op de PS3 de poorten open te zetten om goed online te kunnen spelen.

Het duurde al een half jaar voordat er een "update" kwam bij kpn dat dit mogelijk zou zijn, nu is de update geweest en het enige wat ze hebben gedaan is UPnP open gezet. Er is helaas niks verandert aan NAT-Type 3.. waardoor het online gamen dus alsnog onmogelijk is.

Ik heb een stuk of 10 keer moeten bellen naar kpn en vervolgens steeds verschillende instructies gekregen waarvan geen 1 werkte.

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie ook last van NAT 3 die niet in NAT 2 kan veranderd worden NA de update?

En is er misschien NU wel een oplossing?

Er word op enkele forums gespeculeerd dat portforwarding nu wel werkt, zou iemand misschien duidelijk kunnen uitleggen met o.a welke porten je dan nodig hebt en of het nou TCP of UDP moet zijn?
Gewijzigd door doesnel op 18 december 2010, 00:15
 
Flowzor
Wat je ff moet doen is op www.portforward.com kijken, daar staat welke poorten je open moet zetten voor PS3 spellen, alle PS3 spellen bevatten volges mij dezelfde poorten.

Ik heb zelf op mijn PlayStation nat type 2 nu, maar op black ops geeft je jammer genoeg nog strict aan Sad


Denk er wel om dat je een PS3 spel neemt !!
 
doesnel
ik heb namelijk ook blackops, maar ieder keer merk ik tijdens het spelen dat mijn connectie gewoon niet goed is. Heb jij daar nog problemen mee?

En bedankt voor de Tip! ik ga snel kijken en is kijken of het werkt!

EDIT: ik heb in de bijlage een screenshot staan, ik vraag mij af wat er horot te staan bij "Omzetten naar" waar overal staat moet waarschijnlijk ook TCP en bij trigger port moet staan?
De poorten die er nu staan komen van portforward.com
doesnel voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door doesnel op 18 december 2010, 00:43
 
Flowzor
Niks, de rest moet je leeg laten, wat er nu staat is voldoende volgens mij Smile

Betreft een niet werkende connectie, daar heb ik nog geen last van gehad.
 
Edris
Dit had ik dus net nodig.
Zeg even of het gelukt is doesnel
 
X360 NAT
Hallo ,

Ik weet hoe je de NAT type Naar OPEN kan veranderen vor de xbox 360!

Kijk naar deze filmpje die ik zelf heb gemaakt.
Hij is wel engels.
In de description staan ook alle stappen!!

Het is alleen voor de xbox 360!!!.
PLZ duim omhoog en abonneer...Smile
 
X360 NAT
de filmpje is http://www.youtube.com/watch?v=RXQrIBSaUX8

ga naar deze LINK!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT 3 NAAR NAT 1/2 na de update THOMPSON TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
Advertentie