obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
[Thomson 789VN update] Kan geen toepassingen toewijzen aan netwerk apparaat
xeonnn
Beste,

Ik heb de nieuwe update gehad (8.4.2.U) kpn, alle oude instellingen weer terug gezet alleen kan ik geen applicatie's of toepassingen aan apparaten toewijzen. Of hij zegt dan: Kan service niet toewijzen aan 'Apparaat_naam', of The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.

Maar dit kan helemaal niet aangezien ik geen applicaties heb toegevoegd of what so ever.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad, en wellicht weet hoe ik dit kan oplossen ?

Met vriendelijke groetjes,

Youri!
Gewijzigd door op 15 december 2010, 10:26
 
xeonnn
Kan herstarten, en terug naar fabrieksinstellingen gaan wat ik wil, nothing seems to work..
 
Akkietakkie
Hier ook, zelfde probleem. heb Softwareversie: 8.4.2.U en kan ook ineens geen poorten meer forwarden, wat ik een maand geleden nog wel kon, dit is de foutmelding:


The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.


Iemand een idee?Frown
 
JoepW
.....
Gewijzigd door JoepW op 19 december 2010, 13:57
 
xeonnn

Quote

JoepW schreef:
Wat een meuk. Ik moet dus elke dag het volgende doen om mijn PS3 o pNAT2 te krijgen:

1) De port forwarding verwijderen (het werkt trouwens ook af en toe om NAT2 te krijgen ZONDER port forwarding!!!)
2) mijn PS3 'deleten' in de Thomson
3) Dan het modem herstarten
4) Eventueel (als ik dan al niet NAT2 heb ) de poorten weer forwarden.

ECHT EEN DRAMA DIT MODEM.

Zucht. Had ik nog maar ADSL met mijn eigen modem!

Maar goed dat is niet zo. Iemand een oplossing voor dit drama????


Ja, je eigen topic maken, jij hebt heel ergens anders last van dan ik.
 
JoepW
Ja, FrustratieSad
Ik ga morgen even geheel terug naar fabrieksinstellingen en dan zie ik wel weer.
 
xeonnn

Quote

Knol schreef:
@ JoepW,

Graag even een eigen topic aanmaken. Topickaping houden we niet zo van;)

@ xeonnn,

Heb je wel de EU versie ipv EJ? dat kan je checken via http://192.168.2.254/cgi/b/info/?be=0...&l0=1&l1=0


Ja gewoon de EU vers.

Productnaam:   TG789vn
Serienummer:   CP1004QT6C6
Softwareversie:   8.4.2.U
Softwarevariant:   EU
Bootloaderversie:   1.0.5
Productcode:   36592630
Kaartnaam:   CANT-4
 
JoepW
Ok, sorry
 
JoepW
Ik heb dit ook gehad. In eerste instantie kwam dat doordat ik portfw had naar mijn webserver en in mijn profiel voor de PS3 ook poort 80 voorkwam. Dat lijkt mij een reguliere reden, maar wel onhandig.
Maar ik heb ook deze foutmelding gehad zonder 1 enkel toegewezen profiel. Dus het leek of ik de eerste portfw ging doen, maar er kwam een foutmelding als hierboven gemeld.
Ik heb toen ALLE apparaten gedelete met de hand en de eigengemaakte profielen gedelete. Toen was ik in ieder geval van bovenstaande fout af....
Gewijzigd door JoepW op 19 december 2010, 13:57
 
rdcmrt
Ik zit met hetzelfde probleem.
Volgens mijn experiabox had ik ook al een programma toegewezen ... hier klopte alleen geen reet van.
Totaal verschillende programma´s + poorten, maar toch zeggen dat het niet kan.

Na het 1e programma verwijderd te hebben, kon ik het andere WEL toewijzen, toch lastig als je beide programma's dagelijks gebruikt.

Die 8.4.2.U mogen ze terughebben van mij, lang zitten wachten op iets dat SLECHTER werkt dan de voorgaande 8.3.H.4 versie.

- Resetten helpt niet.
- Opnieuw opstarten helpt niet.
- Oplossing: KPN opzeggen en een andere provider zoeken.
Gewijzigd door rdcmrt op 20 december 2010, 03:09
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Thomson 789VN update] Kan geen toepassingen toewijzen aan netwerk apparaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Aansluiting 20 meter van netwerk Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
DVR benaderen met mobiel netwerk Hardware instellingen : 3 08 feb 2019
Advertentie