obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
Kwaliteit beeld van tv kanalen
HD kanalen haarscherp ongeacht welk tijdstip HD kanalen haarscherp ongeacht welk tijdstip 0%[0 stemmen]
Alle kanalen haarscherp ongeacht welk tijdstip Alle kanalen haarscherp ongeacht welk tijdstip 50%[1 stem]
HD kanalen haarscherp alleen in daluren HD kanalen haarscherp alleen in daluren 0%[0 stemmen]
Alle kanalen haarscherp alleen in daluren Alle kanalen haarscherp alleen in daluren 0%[0 stemmen]
HD kanalen slecht ongeacht welk tijdstip HD kanalen slecht ongeacht welk tijdstip 0%[0 stemmen]
Alle kanalen slecht ongeacht welk tijdstip Alle kanalen slecht ongeacht welk tijdstip 0%[0 stemmen]
HD kanalen beter in daluren, maar nog steeds niet goed HD kanalen beter in daluren, maar nog steeds niet goed 0%[0 stemmen]
Alle kanalen beter in de daluren, maar nog steeds niet goed Alle kanalen beter in de daluren, maar nog steeds niet goed 50%[1 stem]
Totaal stemmen : 2
 Onderwerp afdrukken
Slechte beeld kwaliteit ITV icm glasvezel incl HD pakket
Sarge
Ik ben nu 2 maanden klant van KPN glasvezel. Ik woon zelf in Almere-stad west. Alles wat ik thuis gebruik is geschikt voor Full HD dus 1080p.

Aankomende vrijdag komt er voor de 4e x een monteur langs. Het ontvangst van de HDTV is echt niet te best.
Ik ben nu al bezig met mijn 2e set STB's en 3e set HD kabels. Ik heb nu echt €270 euro aan HDMI en optische kabels gespendeerd, dus dat kan het zeker niet meer zijn.

Hiervoor had ik UPC digitaal zonder HD pakket. Het HD van KPN heeft zelfs nog niet de kwaliteit van UPC zonder HD. Het rare is dat het HD testkanaal van KPN (kanaal 700) nog wel aardig te doen is. Het is dus echt de normale HD kanalen die niet in orde zijn, maar ook de niet HD kanalen zijn echt heel erg slecht. Het normale RTL4 kanaal bijvoorbeeld, is op een vrijdag of zaterdag avond gewoon niet te kijken.

Ik ben er nu sinds deze week achter gekomen dat het afhankelijk is van tijdstippen. Op de drukke tijdstippen dat iedereen voor de TV zit is het ontvangst zeer slecht en op momenten dat het rustig is, zoals diep in de nacht is het veel beter te doen (nog steeds niet wat het zou moeten zijn). Veel bekeken programma's als "The Voice of Holland" geven zelfs beeld en geluidstoringen. Ik maak gebruik van die draadloze units voor in het stopcontact, maar ook de test bedraad maakt geen verschil.

Ik zat erover na te denken om het HD pakket op te zeggen aangezien het geen meerwaarde heeft, maar ik ben bang dat ik dan helemaal niet meer normaal naar de TV kan kijken. Ik wacht de monteur cyclus nog even af en dan zit er niets anders op dan het blijven melden van storingen bij KPN of het geheel op te zeggen.

Misschien dat meerdere mensen eens kunnen kijken hoe de beeldkwaliteit is en met name ook het verschil tussen piek en dal uren. Welicht dat KPN hier iets mee zou kunnen.

Als je je reactie plaats geef dan even aan welke regio je globaal zit, of je gebruik maakt van Full HD of HD ready apparatuur, of je bedraad of draadloos via stopcontact je ontvanger hebt aangesloten. In de enquete boven gewoon die optie kiezen die het dichts bij je eigen situatie ligt.
Misschien dat de webcare deze bevindingen ook ergens neer zouden kunnen leggen.

Almere-Stad West
Full HD mogelijk
Draadloos
STB op 1080i ingesteld.
HD optie ingeschakeld Wink
Gewijzigd door Sarge op 12 december 2010, 12:11
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Codemeister
Korte opmerking: heb je de HD-optie ingeschakeld in de tv-ontvanger? Dan niet 1080i, maar de ondersteuning voor HD-zenders.
 
Sarge
Bijgewerkt Wink
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte beeld kwaliteit ITV icm glasvezel incl HD pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Advertentie