obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG787v SIP Routerfunctie uitschakelen
Michael90
Zoals de topictitel al suggereert is mijn vraag of het mogelijk is om de routerfunctie van mijn Thomson TG787v SIP uit te schakelen zodat ik deze gebruik als enkel modem en er dus een andere router achter kan zetten (internet > modem (Thomson TG787v SIP) > nieuwe router > clients.

Ik wil dit op deze manier oplossen omdat de vaste telefoon ook aangesloten zit op de Thomson TG787v SIP en ik naar mijn weten daardoor dus niet zomaar een andere modem/router kan kopen en die gebruiken voor mijn huidige abonnement internet en bellen.

Bij voorbaat dank voor de reacties/oplossingen.
 
Michael90
Is er een mogelijkheid waardoor ik de telefoon dan op me huidige router kan laten zitten en de pc's in huis op een nieuwe router kan aansluiten zonder dat ik van abonnement hoef te veranderen? Want de Thomson TG787v SIP is niet bepaald geschikt voor gaming vind ik zelf, mijn NAT is de ene keer open dan weer strict/moderate (op PC en Xbox 360). (benodigde poorten zijn geforward en UPnP is ingeschakeld)
 
vanGils
Het is niet mogelijk om de poorten 20, 21 en een Poort range op tcp 55536 naar 55663 te zetten .
Of de optie Upnp te gebruiken. Dit geld ook voor de TG789VN.
==================================


Hierna moest ik ze een mailtje sturen met mijn gegevens.
Dit heb ik gedaan maar nog niets gehoord.
Gewijzigd door vanGils op 10 december 2010, 15:35
KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG787v SIP Routerfunctie uitschakelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
thomson tg712 Hardware instellingen : 1 02 sep 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie