obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
TV ontvanger valt uit
MattR83
IK heb interactieve televisie van KPN. Ik heb alles aangesloten via een draadloze verbindingsset.
Sinds een week valt de TV ontvager willekeurig uit. En zet zichzelf ook aan.

Soms valt hij wel 3/4 keer in de 5 minuten uit. Soms ook na een uur bijvoorbeeld als je middenin een film zit.

Dit is erg irritant.

Wat is hier aan te doen????
 
Codemeister
Heb je al geprobeerd de software op het apparaat te herinstalleren? Dit kun je doen door tijdens het opstarten van het apparaat, op de menutoets te drukken. Kies vervolgens voor 'Systeem' en vervolgens 'verwijderen'.
 
MattR83
IK ga het proberen alvast bedankt voor de eerste tip. Ik laat het weten of het gelukt is
Gewijzigd door MattR83 op 05 december 2010, 10:15
 
MattR83
Het probleem blijft zicht voordoen.
 
robert5812
beste mattr83 god dank ik ben niet de enige ik zat vanavond te zoeken op internet naar dit probleem want precies het zelfde overkomt mij ook de laatste paar dagen heb de batterijen uit de afstandsbediening gehaalt en nog steeds valt hij af en toe uit en begrijp er niks van soms doet ie het een uur of 4 niet en dan ineens in 5 min 5 keer als ik sòchtends beneden kom staat de tv ontvanger vaak aan waardeloos dus

ik hoop dat jij er achter bent waaraan dit ligt ik ben er nog niet uit en kpn bellen met de kerst zal ook niet gaan

met vriendelijke gr

robert
 
Rowanted
ik zit ook precies met het zelfde probleem !
bij mij valt hij ook steeds weg.en ik vind het heel irritant.
heeft er iemand een oplossing voor?
ik zag al verwijderen en herstarten enzo.
dat ga ik eerst proberen.
en als die het bij jullie al doet.. hoe hebben jullie het gefixt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV ontvanger valt uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Internet valt weg. KPN Glasvezel diensten : 2 15 feb 2016
Advertentie