Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
onbeperkt bellen verhoogd
|
|
wfmdelepper |
Geplaatst op 03 December 2010, 14:47
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Zo zonder reden, zonder (voor)aankondiging: je onbeperkte abonnement van € 10,-. per maand verhogen naar € 12,50 per maand. ( Bellen als deel van het InternetPlusBellen abonnement).Waar heb ik dat aan te danken?? Omdat ik trouw klant ben? (heb nooit anders dan KPN gehad en ben nu 66 jaar). Omdat ik te netjes en te beleefd ben? Niet lang meer want als het contract afloopt denk ik toch serieus aan een andere provider! Ik wilde ook inter-actieve TV aanschaffen van KPN maar nu absoluut niet meer! Aan dit alles zal Scheepbouwer geen boodschap hebben; immers: voor mij 1000 andere naive idioten. Je wilt "ze" een mailtje sturen maar zelfs dát lukt niet eens. Steeds kom je terug bij die ellendige FAQ's en moet je LANGS KIM. Wat een uitvinding. Als je belt zijn ze wel aardig maar hebben geen antwoord voor je, want dat "staat niet in de computer". Zielig rommeltje. Misschien hoort dit hier helemaal niet thuis, maar dan ben ik toch een beetje m'n frustraties en irritaties kwijt. Gewijzigd door wfmdelepper op 03 December 2010, 14:49 |
|
|
wfmdelepper |
Geplaatst op 06 December 2010, 12:21
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Beste Knol, Hartelijk bedankt voor je antwoord op de verhoging van IPB, onbeperkt bellen. Ik zit al vier jaar bij IPB en had voorheen ook internet van KPN. Ik had gebeld naar de helpdesk en men vertelde, (bij verlenging van mijn 'oude' contract in Juni 2010) "..dat de tarieven helaas verhoogd waren...". Ik weiger, uit principe, om weer een uur of meer aan de BETAALDE telefoon te zitten om het 0900nr. te bellen. Als men klanten wil verliezen moet 'men', in dit geval KPN, op deze manier doorgaan! Ik kan niet eens fatsoenlijk via e-mail in contact komen met ze. Het is een...zooi! Toch: bedankt voor je inbreng. Enne...jij die zo dicht bij het vuur zit: kan jij niks voor me doen? (een stukje duidelijkheid is me heel wat waard!) Wil |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 06 December 2010, 14:50
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
10E blijft 10E, er is niets veranderd bij onbeperkt bellen. Die 2,50 waar u het over heeft kan misschien het extra nummer zijn als u er 2 heeft. Maar 10E blijft 10E |
|
|
wfmdelepper |
Geplaatst op 06 December 2010, 16:35
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Als laatste redmiddel tóch maar weer de helpdesk gebeld. Het viel mee: maar vier of vijf minuten gewacht. En "ja mijnheer De Lepper, er is iets verkeerds gegaan. Ik kan u niet het teveel betaalde bedrag terug (laten) storten, maar vanaf nu, 6 dec. 2010, betaald u weer € 10,- permaand zoals voorheen". Voor mij is de discussie daarmee gesloten; wél blijf ik er een nare bijsmaak van over houden! Gewijzigd door wfmdelepper op 06 December 2010, 16:36 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onbeperkt bellen verhoogd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN verhoogt prijzen pakketten en vast bellen fors | KPN Nieuws | : 3 | 22 May 2016 |
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet | Frequently Asked Questions | : 2 | 25 Dec 2014 |
bellen dmv de pc | Eigen telefoon netwerk | : 2 | 04 Jun 2013 |
Homevox 1-5 met Internet+ bellen | Hardware instellingen | : 2 | 29 Jan 2013 |
glasvezel:wel internet bellen doet het niet | Algemeen | : 2 | 19 Jan 2013 |
Advertentie