obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
DVD recorder PANASONIC DMR-EH57 > motorola
GAYS
mijn DVD recorder PANASONIC DMR-EH57 aansluiten op mijn net ontvangen interaktieve TVontvangert motorola VIP 1903 lukt mij niet
helpdesk medewerkers zeggen alleen dat het wellicht niet kan
KPN heeft van te voren niets laten weten over dit probleem, dat ze dus wel kennen

wie kan me helpen?
 
Giant2000
Ik heb een Panasonic DMR-ES10 perfect werken.
Gebruik de SCART aansluiting achterop de tuner (VCR), sluit deze in de dvd recorder op AV1 of SCART 1 en stel je dvd recorder voor opnames in op AV1.
Ik heb GEEN last van de MacroVision kopieerbeveiliging (nog niet...), kan alles dus gewoon opnemen.
 
GAYS
Sad helaas werkt dit ook niet....
maar toch bedankT!!

gr gays
 
Giant2000
Hmm, je hebt wel beeld op je recorder, maar kan niet opnemen? Ook niet "live" want dat moet gewoon kunnen. Programma Gemist en films uit de videotheek zit de beveiliging op.
Welk beeld gebruik je? Ik heb hem op HDMI 1080i staan. Op 720p wil dit bij mij ook niet.
 
GAYS
bedankt voor je moeite!

Nee ik kan ook geen live opnemen..( videotheek en uitzending gemist heb ik helemaal niet geprobeerd)
ik heb een ouderwetse TV, die het prima deed in combinatie met deze speler

HDMI 1080i of 720p zegt me niet zoveel; zijn dat verbindingskabeltjes?

ik weet wel dat er op mijn dvdspeler en TVontvanger een HDMI aansluiting zit, maar op mijn TV zeker niet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVD recorder PANASONIC DMR-EH57 > motorola', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie