obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
sms-stalking?
Martin70
Hallo specialisten,
Ons probleem is dat onze (vaste) telefoon overspoeld wordt door fake sms-berichten.
Als je de uitknop indrukt komt er onmiddelijk weer een bericht met de tekst "10000000000000"!
Nummer is niet te achterhalen.
KPN-help desk (met mobiel) gebeld: uw nummer wordt mogelijk gestalkt, wij kunnen hier niets aan doen
Neem een ander nummer; zeker na 47 jr. hetzelfde te hebben gehad.
Verwittig de politie; alsof die niets beter te doen hebben.
Reset het modem; experiabox voot internet & telefoon: geen resultaat.
Dit duurt al dagen en we kunnen zelf niet bellen en gebeld worden behalve dan mobiel.

Wie o wie kent dit verschijnsel en kan een oplossing aandragen?
ShockShockShock
Bij voorbaat dank.
(ontdekte zonet dat ik wel een nieuw topic kan plaatsen)
 
Codemeister
Denk je dat hier sprake is van opzet? Dan bedoel ik dus specifiek dat iemand het op jouw telefoon heeft gemunt, want ik heb hetzelfde gehad - wat achteraf bleek te liggen aan een verkeerde instelling van de Voicemail.

Of het bij jou werkt is geen garantie, maar ik zou in ieder geval nakijken of je het probleem nog hebt als je de voicemail, etcetera uitzet of aanpast.
 
Martin70
Codemeister:
Dank je voor reactie.
Ik heb echter geen voicemail dus dat kan eigenlijk niet de oorzaak zijn.
Je bent tegenwoordig overgeleverd aan hele rare verschijnselen waar dus niets aan te doen is.
'k Ben 75 jr. en onze kinderen en familie kunnen ons niet meer via de vaste lijn bereiken.
Lijkt wel of e.e.a. met opzet gebeurt om je aan te zetten meer mobiel (financieel interessanter) te bellen.
Skype en vergelijkbare diensten trekken natuurlijk ook klanten weg bij KPN.
Gelukkig kunnen we nog mailen.
 
Martin70
Vandaag 11/12 opnieuw KPN help gebeld. Klachtenformulier haalde niets uit.
Een vriendelijke meneer stond me te woord; kreeg meteen de indruk dat hij kundig was.
Probleem opnieuw uitgelegd en hij reageerde met: ik zal je Experiabox nu resetten.
Blijkbaar kan dit ook via z'n scherm.
Terwijl ik de Experiabox in de gaten hield begon het rode lampje te branden en na ca. 30 sec.
was deze weer in werking.
De telefoon getest en alles werkte weer naar behoren!
Hoe is het ter wereld mogelijk dat iemand anders van de helpdesk eerder beweert dat men er niets aan kan doen, resp. zegt: neem een nieuw nummer!
Je nummer is gehackt.
Zelf heb ik het modem meerdere malen gereset zonder resultaat; vanaf de helpdesk kan het dus wel.
Ik vraag me af, afgezien van het technische probleem, men niet voldoende gekwalificeerd personeel heeft.
Als men toevallig iemand aan de lijn krijgt wie niet terzake kundig is, wordt je met een kluitje in het riet gestuurd!
Shame KPN!
Hoe het mogelijk is dat men het probleem kan oplossen via een reset vanaf de helpdesk en niet via m'n eigen reset blijft een vraag.
Ik vermeld deze story t.b.v. mensen welke gelijke of hieraan gelijke problemen hebben; misschien hebben ze er iets aan.
M.vr.gr.,
Martin70.
 
Codemeister
Dank voor het melden, fijn dat het weer werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sms-stalking?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie