obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Firmware update TG789vn ervaringen
pmhendriks
Afgelopen nacht heb ik de nieuwe firmware ontvangen versie 8.4.2.U. voor de TG789vn

Helaas kan ik jullie niet melden of er verbeteringen zijn. Heb nooit problemen ondervonden met de oude versie. Heb dan ook geen Playstation3.

Alleen een Wii hiermee was online gamen geen probleem.

Mvgr.

Patrick
 
totonl23
Inmiddels wat meer gegamed, FIFA11 geeft nog wel steeds problemen.
Overige spellen willen al een stuk beter.
Verbindingstest op PS3 geeft UPNP beschikbaar en standaard NAT2.
 
chrispie
volgens zeggen zou je in de nieuwe firmware je eigen configuratie kunnen opslaan en terugzetten en zou de USB poort toegankelijk worden gemaakt.
Kan iemand met die nieuwe firmware dat bevestigen / ontkrachten ?
 
chrispie

Quote

chrispie schreef:
volgens zeggen zou je in de nieuwe firmware je eigen configuratie kunnen opslaan en terugzetten en zou de USB poort toegankelijk worden gemaakt.
Kan iemand met die nieuwe firmware dat bevestigen / ontkrachten ?
 
blaataapehv
Las net in een ander draadje waar KPN webcare wel reageert dat de firmware alweer tot "no go" is verklaard.


Kan het draadje echter niet linken omdat op dit forum je schijnbaar gecensureerd wordt, externe links worden automatisch vervangen door www.kpnbullschit.

Goed bezig anno 2010

mensen die interesse hebben in het draadje moeten me maar even een pm sturen
 
KPNwebcare2
Hallo,

In de nieuwe firmwareversie is alleen de UPNP meegenomen. De DMZ zal niet te gebruiken zijn, in verband met security risico's

De planning voor de update is dit kwartaal. Natuurlijk onder voorbehoud, mochten er complicaties ontstaan dan wordt deze uitgesteld.
www.kpn.com/webcare
 
ZiggT
G'day

Ik heb maar even een account aangemaakt om mijn persoonlijke ervaringen te delen:

Kon absoluut niet meer wachten op de nieuwe Firmware udpate, dus heb de experia box even gereset. Vervolgens ging netjes het blauwe lampje branden en kreeg ik de nieuwste versie binnen.
Vervolgens UPnP aangezet, en op mn PS3 de internet connection test gedaan... NAT2 !

Zojuist even de nieuwe Assasins Creed online geprobeerd en Read dead redemption en het werkt prima!
Gewijzigd door ZiggT op 24 november 2010, 11:34
 
Rohesi
Kijk, da's mooi, vaak hoor je eerder de negatieve geluiden, dan de positieve.....het lijkt met deze firmware update de goede kant op te gaan!. Nog geen negatieve reactie's gezien, alleen positieve. Maar net te weinig voor een representatieve conclusie.
Zou het bij iedereen zo zijn dat na reset de nieuwe firmware er op komt, of is het een "lucky shot" die (nog) niet voor iedereen is weggelegd?
 
ZiggT
Harde Reset:
De handleiding op de KPN website gaf het volgende aan mbt. de Zilverkleurige KPN Experia Box (Siemens) (dus niet de TG789)
"Herstelschakelaar (Reset) Deze dient gedurende minimaal 15 seconden met een puntig voorwerp worden ingedrukt. Hierna wordt de KPN Experia Box gereset naar fabriekinstellingen. Tevens wordt de KPN Experia Box automatisch ge-update naar de laatste software versie."

Bij de TG789v staat het volgende:
Reset Door met een pen/potlood deze knop in te drukken kan het modem worden gereset.


Toch zelf maar even geprobeerd dus. Ongeveer een minuutje na de reset begon het blauwe update lampje te branden. Ik vermoed dus dat de reset wel direct verband houdt met de update.
 
Rohesi
Ongetwijfeld heeft de harde reset direct verband met deze update, maar de vraag is of bij iedereen die een reset doet met de 789VN, de nieuwste, nog niet officieel vrijgegeven, firmware wordt geïnstalleerd? Misschien alleen bij een select groepje "pilot" personen

Ik ga het vanavond ook gewoon proberen, kan volgens mij geen kwaad. Alhoewel ik mij nog wel afvraag of het geen gevolgen heeft voor de configuratie van mijn IPB en iTV?
Uiteraard laat ik weten of bij mij dan ook de nieuwste firmware er op staat.
Gewijzigd door Rohesi op 24 november 2010, 13:54
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware update TG789vn ervaringen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router : 11 06 jun 2015
Advertentie