Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
2x SHIT...mag ik even...
|
|
tursiops |
Geplaatst op 21 November 2010, 09:53
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 21 Nov 2010 |
Ik ben duidelijk, vannacht KRO Top 10 willen opnemen op de HD recorder, ingesteld van 23:00 - 09:00 dus dat zou moeten lukken denk je, is er maar 1 programma opgenomen. Wat is er fout gegaan? SHIT ! Ten tweede wat bedoelen ze met KPN inteactieve TV al je gemiste programma's terugzien, er valt niets terug te zien omdat het grootste gedeelte van de programma's er niet op staat of heel laat worden aangeboden. SHIT! Graag even duidelijkheid of de marketing aanpassen. Een ontevreden klant, ik ga de helpdesk van KPN ook maar eens proberen te bereiken via de telefoon. |
|
|
SirPeter |
Geplaatst op 21 November 2010, 15:44
|
Activiteit Berichten: 222 Lid sinds: 10 Oct 2009 |
Denk niet dat de helpdesk iets met die vraag kan doen. Programma gemist is een aanbod van de tv zenders zelf. KPN of andere providers maken afspraken met de zenders om de programma's in de programma gemist te zetten. Meer dan dat is het eigenlijk niet. |
|
|
tursiops |
Geplaatst op 21 November 2010, 18:20
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 21 Nov 2010 |
Dank Peter, ik zag net dat de KPN alleen nederland 1,2 3 in de uitzending gemist heeft voor 1 dag terug, en dat ze een abbo aanbieden voor 10 dagen terug, tja er moet ook altijd weer extra geld worden verdiend aan deze diensten, wat natuurlijk weer niet wordt gecommuniceerd als je nieuwe klant wordt , jammer KPN het is het weer net nie he.
Gewijzigd door tursiops op 21 November 2010, 18:21 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2x SHIT...mag ik even...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie