obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
weer problemen met internet verbinding
gg
goedemiddag

Sinds een week of 2 valt mijn verbinding er steeds uit. dit gebeurd om de minuut als ik aan downloaden ben maar ook als ik tv kijk of iets opneem, pauze zet. contact opgenomen met de helpdesk en ja hoor weer het zelfde verhaal. u haalt maximaal 15, 3 mb we gaan een test doen en u lijn controleren. na terug gebeld te zijn. (Overgens gaat dit wel heel snel) krijg ik het verhaal te horen, wilt u uw modem resseten. Tuurlijk doe ik dat ook al gaat daardoor de snelheid weer omlaag door die reset. En ik weet al dat dit niet gaat werken. Geen verbetering. En hun zien dit ook dat mijn verbinding er uit vliegt om de minuut. ze gaan een monteur langs sturen bij de centrale waar ik op zit. Een 5 tal dagen later krijg ik een telefoontje dat ze de lijn of hoe je dat ook mag noemen gereset hebben en ik de modem niet mag uitzetten. Ik ben er van overtuigd dat dit echt niet gaat helpen dat dit na een week eindelijk is opgelost. En als het is opgelost komt dit probleem vroeg of laat weer terug. Sinds december kpn lid en al 7 keer dit probleem gehad. Voorbeeld bij caiway 6 jaar lid geweest en 1 keer een probleem gehad. Van de week plotseling een nieuw modem gehad waar ik overgens niet om had gevraagd en ik ook geen brief heb ontvangen dat de spullen vervangen zouden worden?????? vreemde zaak dit. maar goed, ik kan meteen testen of het aan de modem kon liggen. niet dus. modem is uitstekend en de bedrading hoe het is aangelegd bij mij thuis is ook goed. (monteur is wezen kijken) conlussie
1. nu al bijna 2 weken slecht internet waar ik wel voor moet betalen
2. uitval itv
3. geen of zeer slechte servise van de kpn helpdesk

Zo langzamer hand krijg ik de neiging om alle spullen van kpn bij hun over de balie te gooien en dit het liefst als er veel klanten binnen zijn en hun aan te spreken dat ze vooral geen abb bij kpn moeten nemen. Als ik hier en ook op andere paginas kijk ben ik niet de enige met dit probleem.
 
boekbros
het is triest om keer op keer op fora te moeten lezen, dat onjuist bejegende of geholpen klanten niet zozeer hier een oplossing zoeken maar eerder een uitweg voor hun frustraties. deze gaan dan gepaard met dreigingen en oproepen tot wraak.
nou ben ik niet bepaald een wereldverbeteraar, maar probeer eens negatieve energie in positieve om te zetten; zijn ook cursussen voor....
 
gg
de wereld verbeteraar.
 
boekbros
ben druk bezig, ja.
 
SirPeter
Er is van alles geprobeerd om het probleem te verhelpen en dan zeggen dat de service slecht is vind ik jammer en een beetje sneu. Waarschijnlijk heeft KPN meer kosten gemaakt dan u aan abbo kosten betaalt heeft. Wordt vaak gedacht dat KPN kan toveren wat niet het geval is. Blijkbaar lukt het niet om een stabiele verbinding te leveren op het adres. Tja dan het jaar uitzingen en weer terug naar Caiway gaan.
 
gg
juist en dat is het hem dus nou net. als er geen stabiel internet op dit adres geleverd kan worden. moet je of zorgen dat het een keer opgelost is, of dat de persoon het op kan zeggen en kan overstappen zonder het jaar uit te zitten.schijnbaar zijn er ook mensen die het niets uit maakt als ze wat kopen en het werkt niet het gewoon willen houden zonder dat het probleem wordt opgelost. In mijn geval heb ik nu al haast elke maand wel een paar keer moeten bellen, en ja dan ben ik het een keer zat. lijkt mij een hele normale reactie.
 
SirPeter
Tuurlijk is dat normaal en begrijpelijk maar blijkbaar kan de stabiele verbinding niet geleverd worden door wat voor reden dan ook,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weer problemen met internet verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie