obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV van kpn
jan
hoi.
kan iemand mij vertellen of hij/zij weet wanneer er in de gemeente Dronten "Interactieve TV van kpn" beschikbaar is???
heb hier wel internet plus bellen van KPN, maar op een antwoord van hun zit ik al een tijd te wachten:-(
 
KaPteiN
Geen direct antwoord, maar misschien heb je hier wat aan: overstappen-naar-interactieve-tv

Heb je al geïnformeerd bij de klantenservice?

Ik meen me te herinneren dat in Dronten glasvezel aangelegd word, misschien is het wachten daarop.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jan
thx voor je snelle antwoord.
eerst nog ff een mooie kerst toegewenst van deze kant voor iedereen...
heb op die site al gekeken, maar daar word aangeven, dat er geen interactieve-tv is, vandaar ook mijn vraag.
en klanten service wist het ook niet???
 
KPNwebcare2

Quote

jan schreef:
thx voor je snelle antwoord.
eerst nog ff een mooie kerst toegewenst van deze kant voor iedereen...
heb op die site al gekeken, maar daar word aangeven, dat er geen interactieve-tv is, vandaar ook mijn vraag.
en klanten service wist het ook niet???


Hallo Jan

De antwoord op uw vraag kan beantwoord worden. Er zijn een paar verklaringen waarom het nog niet beschikbaar is op uw postcode. Maar zou u zo vriendelijk willen zijn om uw adresgegevens aan mij te mailen op webcare@kpn.com ? Dan ga ik uitzoeken waarom u geen Interactieve TV kan ontvangen.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV van kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie