obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
@webcare-team vraag over mijn Router
sandeman11
Hallo.

Wees gerust, geen nieuwe poging om een topic te openen over wanneer we de update voor nieuwe firmware krijgen ;-)

het volgende: omdat mijn Xperia-box stuk ging heb ik een nieuwe Thomson TG789VN ontvangen. Het valt me op dat de interface er duidelijk anders eruit ziet wanneer ik inlog op de router. Verder kan ik op het eerste oog wat meer opties ontdekken.

Ik zou eigenlijk graag willen weten of ik nu in het bezit ben van de nieuwe firmware. De versie (voor zover ik kan ontdekken)
Softwareversie: 8.4.2.U
Softwarevariant: EJ
Bootloaderversie: 1.0.5

Kunnen jullie bevestigen of ik de nieuwe firmware misschien al heb?

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Gewijzigd door sandeman11 op 18 november 2010, 13:11
 
KPNwebcare2
Beste heer/mevrouw,

Het klopt dat u in bezit bent van de nieuw firmware. De 8.4.2.U.

Twee nachten geleden is er een nieuwe pilot uitgerold, 7000 klanten hebben de update gekregen.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 18 november 2010, 13:25
www.kpn.com/webcare
 
sandeman11
oke dan de volgende vraag:

op dit moment kan ik echter maar tot 54mb (draadloos) ten opzichte van de de vorige Xperia (130MCool lijkt me dat aan de lage kant? Is dat nog een setting dat aangepast dient te worden?

Houdt de nieuwe firmware overigens ook in dat de problemen met de NAT-settings verleden tijd zijn?
Gewijzigd door sandeman11 op 18 november 2010, 15:43
 
Bo55
Als het portforwarden nu wel goed gaat met die nieuwe versie dan zal dat Nat-type probleem wel opgelost zijn denk ik

Ik hoop dat deze pilot goed komt dan kunnen we weer massaal gaan gamen met z'n allen. Smile

Ben al lang blij dat er iig vorderingen zijn op dit gebied en dat we er nu iets van te horen krijgen.
 
KPNwebcare2

Quote

op dit moment kan ik echter maar tot 54mb (draadloos) ten opzichte van de de vorige Xperia (130M lijkt me dat aan de lage kant? Is dat nog een setting dat aangepast dient te worden?


Ja, dat is inderdaad een setting dat aangepast moet worden in de nieuwe firmware versie wat we nu aan het testen zijn. Er zijn problemen met het handmatig wijzigen/instellen van Wireless-G(54Mbps) of Wireless-N(130Mbps) netwerk.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 18 november 2010, 16:18
www.kpn.com/webcare
 
SirPeter
Is de webinterfase veranderd in de nieuwe firmware? Mag ik een paar screen shots? Smile
 
Stefhanvdk
Ik heb deze zelfde firmware erop gekregen door de router te resetten dmv de resetknop op de zijkant.
De firmware ziet er hetzelfde uit als de vorige, alleen worden nu wel instellingen opgeslagen. Ik heb nu bijvoorbeeld het kanaal van de wifi vastgezet op 1, zodat ik niet om de 3 dagen mijn repeater opnieuw hoef in te stellen.
Het is mij helaas nog niet gelukt om een nat2 of nat1 te krijgen, voorlopig is het nog strict(nat3).

Met de UPnP aan, automatisch toegewezen IP en zonder poorttoewijzing geeft de xbox live test geen strict NAT aan, dit was bij de vorige firmware ook al zo, maar de multiplayer functioneert nog steeds even slecht.

Als ik de IP van mijn xbox360 statisch maak en daarop de poorten toewijs dan blijft het de NAT strict!
Graag suggesties van KPN of gebruikers die hem wel moderate(NAT2) of open(NAT1) heeft kunnen maken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '@webcare-team vraag over mijn Router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie