obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggen Mijn KPN blijft staan klapperen op csc.maranello.planet.nl
emile123456
Inloggen Mijn KPN lukt niet. Een probleem dat ik toch al vaker heb gehad; je wilt inloggen bij Mijn KPN. Na het inloggen lijkt het of de pagina in een rondje blijft lopen. De browser staat dan continu iets opnieuw te laden lijkt het.

na inlog gaat ie naar
https://access.kpn.com/CAUT/AuthenticationServlet

Daarna gaat ie via
http://csc.maranello.planet.nl/CSC/? + sid & hash etc
Wat webdingetjes ophalen waarvan je er een paar krijgt te zien
Daarna wordt alles wit en blijft ie de hele tijd laden:
h t t p : / / c s c . m a r a n e l l o . p l a n e t . n l / C S C / d e f a u l t . a s p x
De progressbar staat wel op 100% en de statusbar zegt 'gereed', maar direct daarna gaat ie opnieuw.

(ik doe het even met spaties, want anders krijg je misschien van die schermen die zeggen dat je de site wil hacken, net zoals wanneer je soms toch echt gewone fatsoenlijke woorden wil gebruiken maar dan toch je reactie wordt tegengehouden vanwege forumvervuiling of zo, hoe zit dat?).

Aantal keren gedaan maar blijft domweg staan klapperen op dat adres.

Hoe kom je hier langs?
(IE8)


Lieve KPN; Als er echt een storing is, geef dat dan even aan na het inloggen met een nette pagina met situatiegerelateerde tekst. Anders denken we dat het weer aan ons ligt, aan onze browser of iets dergelijks en gaan we weer uren zitten zoeken en prutsen en firewalls en virusscanners uitzetten, met alle risico's van dien.
Gewijzigd door emile123456 op 18 november 2010, 11:19
 
SirPeter
Zou geen problemen moeten zijn. Misschien even de cashe etc leeg maken van IE
 
robbiebaggie
Ik heb hetzelfde probleem, dit al 2 weken.
KPN zegt alles goed hier, ik geloof het niet, sinds mijn nieuwe experiabox kan ik er niet meer op om Mijn kpn te zien.
Ze willen graag een monteur sturen voor 15,- per uur.

Ook andere browser(s) geprobeerd, zonder resultaat.
Iemand hulp??
 
SirPeter
Probeer eens in te loggen op een andere computer, werkt het daar wel dan zit er iets op de computer niet goed.
 
robbiebaggie
Sir Peter,
Inderdaad, daar lukt het wel.
Nou dat wordt zoeken geblazen. pffff
 
robbiebaggie
Ik heb sinds recent 3 weken een nieuwe experiabox, internet+bellen + interactieve tv.
Zou ergens bij de instellingen van de modem een nieuw wachtwoord moeten komen.
Iemand ervaring misschien?
 
hjwnouwen
Ik weet geen antwoord, alleen ik heb exact het zelfde probleem als de eerst schrijver Emile.
Hij blijft hikken op csc.maranello.planet/ etc. etc. etc.
Ik heb mijn PC helemaal opgeschoond d.w.z. XP er af gehaald, schijf geformateerd, XP er opnieuw opgezet, alle programma's en back-up terug gezet en alles werkt weer behalve het inloggen bij KPN.
Gek genoeg lukt dat bij mijn laptop wel.
Ik heb alle browserinstellingen tussen laptop en desktop vergeleken en hetzelfde gezet en dan zou je toch denken dat het lukt, maar helaas.
Wie kan mij verder helpen??
Ik ben met KPN bezig met een abonnementswijziging met E-mail aanpassingen en dat doe ik natuurlijk vanuit mijn desktop maar dan moet ik wel kunnen inloggen!!!!!!!!
Als iemand iets weet?? graag.
Gr. Harrie
 
ophoff
Zit met hetzelfde probleem. Ik heb op 10 jan 2011 enkele telefonische contacten gehad met de kpn helpdesk. Alle suggesties van hun kant werken niet, zodat ik MijnKPN nog niet kan gebruiken op de PC met XP Prof en IE8 (merkwaardig: wel op laptop met XP Home en IE8).
Uiteindelijk werd ik teruggebeld door KPN/ Planet, met de mededeling, dat dit lag aan hun eigen programma, dat niet goed zou communiceren met de huidige versie van IE8. Vind ik vreemd, omdat ook in Google Chrome hetzelfde probleem optreedt.
Toezegging van KPN dat men er aan zal werken en ik spoedig daarover reactie ontvang....(?)

Ik heb de indruk, dat er een instelling van mijn PC gewijzigd moet worden, in een programma, dat door KPN wordt gebruikt voor de versleuteling. Wie kan mij uit de droom helpen?
 
Moses 35i
https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Home.aspx (link is aanklikbaar).

Met bovenstaane link kan ik probleemloos inloggen. Ik maak gebruik van Windows XP SP3 met Firefox 3.6.13. Geen beveiligingsinstellingen gewijzigd. Om eerlijk te zijn heb ik dergelijke problemen nog niet gehad.

[edit]
Ik kan mij herinneren dat ergens in okctober/januari 2010 op de inlogpagina een melding stond dat de inlog locatie ging veranderen. Kan het zijn dat men nog van de oude pagina probeert gebruik te maken en dat de redirect gewoon in een loop zit?

Ben benieuwd of jullie middels bovenstaande link wel correct kunnen inloggen?
[/edit]
Gewijzigd door Moses 35i op 16 januari 2011, 11:43
 
ophoff
Dank voor de hulp, maar probleem blijft zelfde.
....home verandert in deze link automatisch in .....default
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Mijn KPN blijft staan klapperen op csc.maranello.planet.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing : 14 25 apr 2017
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk : 2 13 jun 2016
Advertentie