obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
remote toegang TG789VN en port forwaring
daf_driver
Hallo, ik wil remote toegang hebben vanaf bv mijn werklpek tot mijn modem om bijv bij mijn SAT-box te komen. Hiervoor dien ik poorten open te zetten o.i.d.
Waar en hoe doe ik dat>

Daf_driver
 
Codemeister
De zoekfunctie is altijd prettig: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ad_id=1243.
 
daf_driver
Hallo,

had ondertussen ook die link al gevonden.
Kon er goed mee uit de voeten, echter na poorten toegekend te hebben aan nieuwe applicaties is het onmogelijk die applicaties toe te kennen aan "gebruiker gedefinieerd" IP-adressen. Als ik deze wil gebruiken herlaad de pagina en kom ik weer in het oude selectie scherm terecht.

Groet,

Daf_driver
 
Codemeister
Heb je je eigen computer een vast IP-adres toegekend?
 
daf_driver
Alle pc's in mn netwerk worden met DHCP met een IP adres voorzien. Mn satalietreceiver heeft echter een vast IP adres ivm opstarttijd. Daarom wilde ik "gebruiker gedefinieerd"gebruiken. Temeer omdat de ontvanger niet in de lijst voorkomt van het modem. Kan er via mn pc gewoon bij als ik het IP adres van de receiver in tik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'remote toegang TG789VN en port forwaring', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie