obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
DynDNS en konfiguratie Thomson TG789vn
daf_driver
Hallo,

ik zou graag van buiten verbinding wil maken met mijn Thomson Router. Dit zou mogelijk moeten zijn via een account/domeinnaam by DynDNS .
Hoe konfigureer ik daarvoor mijn router TGN789vn?

Groet,

Daf_driver
 
chrispie
Waarom via DynDNS?
Dat kan weliswaar ook maar je kunt toch remote je eigen IP adres inkloppen dan kom je ook uit....?
Bovendien hoef je voor wat jij wilt niet in het modem; je kunt via de site van Dyn een domeinnaam naar je eigen ip adres laten wijzen toch?

kwestie van effe proberen!

Succes

Groet,

Chris
 
daf_driver
Hallo,

naar mijn weten hanteert KPN geen vast IP-adres. zodra je je modem uit zet en weer aan krijg je een nieuw IP adres toegewezen.
Om het nieuwe IP-adres kenbaar te maken bij je DynDNS server, meoten er instellingen hier voor in het modem geaadn worden.
Daarom wil ik graag weten hoe en waar.

Groet,
Daf_driver
 
Codemeister

Quote

daf_driver schreef:
naar mijn weten hanteert KPN geen vast IP-adres. zodra je je modem uit zet en weer aan krijg je een nieuw IP adres toegewezen.


Nee, elke klant heeft één vast IP-adres. Tenzij je zakelijke klant bent, dan heb je de keuze uit meerdere IP-adressen.
 
daf_driver
Ok, thnx Ga dat s uitproberen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DynDNS en konfiguratie Thomson TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
TG789vn Routers : 2 01 dec 2013
NAS benaderen op KPN Experia Box Thomson Algemeen : 1 13 nov 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Advertentie