obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Router switch?
Reinout
Hallo Allemaal,

Ik vraag me af of je de KPN Experia Box ook kunt vervangen door bijvoorbeeld een krachtige Linksys router.

Hoe kun je er achter komen of dit mogelijk is en welke routers worden ondersteund?

(Wij hebben Internet + Bellen van KPN)

mvg,

Reinout
Gewijzigd door Reinout op 14 november 2010, 13:19
 
Codemeister
Naar mijn weten kun je deze enkel vervangen als je internet van KPN hebt. Niet in combinatie met telefonie of TV dus.
 
kpntester

Quote

Codemeister schreef:
Naar mijn weten kun je deze enkel vervangen als je internet van KPN hebt. Niet in combinatie met telefonie of TV dus.

Jep. Dan moet het uiteraard wel een modemrouter zijn, geen router.
 
Reinout
Dus die kun je bijvoorbeeld niet vervangen voor een Linksys ADSL modem? (moet er dan een telefoonaansluiting op zitten ofzo? Hoe zit dit precies? :'D Heb ergens
gehoord dat je dan een modem moet hebben dat voor internet + bellen geschikt is..)
 
kpntester

Quote

Reinout schreef:
Dus die kun je bijvoorbeeld niet vervangen voor een Linksys ADSL modem? (moet er dan een telefoonaansluiting op zitten ofzo? Hoe zit dit precies? :'D Heb ergens
gehoord dat je dan een modem moet hebben dat voor internet + bellen geschikt is..)

2cor0pw
 
Reinout
ah jammer dan Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router switch?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie