obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Slechte ontvangst Digitenne Amsterdam sinds zomer
GogmeUnited
Ik heb al jaren (sinds 2006) digitenne, 2 ontvangers en dito antennes en nooit problemen gehad met de ontvangst. Maar sinds de zomer (WK) heb ik constant storingen, blokjes in beeld, haperend beeld en dergelijke. Van vrienden die ook in Amsterdam wonen hoor ik dezelfde klacht, maar de klantenservice komt alleen met standaard antwoorden als 'antenne verplaatsen' 'buiten antenne kopen' en dergelijke.

Is er nou niks anders aan te doen? Het beeld was altijd perfect, ik woon op 3 hoog, 1 van de antennes staat vrijwel al op het balkon maar toch heb ik sinds de zomer problemen.

Het lijkt wel of er een zender is uitgevallen of dat er een andere stoorzender bijgeplaatst is, dus extra antennes zullen ook wel niet helpen ben ik bang.

Zijn er meer mensen met dit euvel? Dan kunnen we wellicht onze krachten bundelen?
 
BruineBeer
Woon je toevallig in Osdorp ?
Ik woon er namelijk en ik herken me volledig in het euvel zoals jij het beschrijft.

Heb je al contact opgenomen met KPN hierover ?
En wat is de reactie ?

Ik heb geen zin om uren aan de lijn te gaan hangen met een 0900-nummer, als ze er vervolgens toch niks aan kunnen doen.

Dan is het soms beter om eieren voor je geld te kiezen. D.w.z. overstappen naar UPC.
Maar dat doe ik niet graag, want UPC betekent ongetwijfeld nog meer ellende en sowieso zijn ze duurder.

Daarbij er is toch alleen maar shit op TV. Ik kijk er ook vrijwel niet naar, maar mijn huisgenoten wel.
 
GogmeUnited
Ik woon in West (bij de markthallen), maar ken inderdaad meer mensen die ook in Osdorp wonen die hierover klagen.

Heb inmiddels gebeld en het antwoord was dat mijn ontvangers verouderd zijn en er geen garantie meer op gegeven wordt. Software update heeft ook geen zin meer aangezien deze apparaten (Samsung) niet langer ondersteund wordt.

Ben naar de winkel gegaan en heb interactieve TV aangevraagd, 1,50 duurder, maar het schijnt een stuk beter te zijn. Krijg dat apparaat volgende week binnen, ben benieuwd.
 
Unit13
Sinds half januari heb ik opeens zeer slecht ontvangst met Digitenne.
Ik woon op 5 hoog, nabij 't Museumplein, antenne bij 't raam of buiten... 't maakt niet uit.
Geluid en beeld komen geregeld hakkelend door...
Ned 1, 2 en 3 soms wat beter dan de andere zenders.
Zijn er meer mensen met dit herkenbare probleem in deze omgeving?

Groet van Jan
 
boekbros
misschien staat er vanaf die tijd een bouwkraan of zoiets in de buurt van je huis?
 
Unit13
Nee, daar heb ik al naar gekeken... niets van dat alles...
Is er trouwens een bepaald mailadres waar ik bij de KPN kan klagen?
Of een gratis tel.nr?
 
boekbros
niet dat ik weet. ik heb laatst nog gemaild maar kreeg (weer) een automatic reply, dat ze geen mails in behandeling kunnen nemen en dat ik het 0900-nummer maar moest bellen. er is een 0800-nummer (voor bestellingen) en ik heb wel eens gehoord, dat het iemand gelukt was, via dat nummer een probleem voor te leggen.

en tja, in Amsterdam gebeurt ook veel ondergronds (zowel letterlijk als figuurlijk), dus kijk maar eens in je kelder.....Grin
 
hansl
hier werken er vast nog wel een paar vanSmile

KPN algemeen informatienummer 0800-0115
KPN Digitale Televisie 0800-0576
KPN Expert Team Computers 0800-0471
KPN Fax 0800-0433
KPN Glasteam 0800-1717
KPN ICT Tweedelijn Support 0800-3271800
KPN Klantenservice Sales 0800-0414
KPN Klantenservice Sales 0800-8007
KPN Network Operation Center afdeling network backbone 0800-0758
KPN Storingsdienst Vaste Net 0800-0407
KPN Telefonisch Vergaderen 0800-0156
KPN Verkoop mobiele telefoons en abonnementen 0800-0105

KPN Zakelijk Business Service Desk 0800-0403
KPN Zakelijk Business Service Desk 0800-0408
KPN Zakelijk Business Service Desk 0800-1243
KPN Zakelijk Business Service Desk 0800-1254
KPN Zakelijk Business Service Desk 0800-1279
KPN Zelfservicelijn 0800-0429
 
Unit13
Ik heb via een betaalde 0900 lijn, kort met KPN gesproken.
Daar werd ik snel en efficiƫnt geholpen.
Binnen 24 uur heeft men gratis een compleet nieuwe digitenne-set geleverd en de oude set opgehaald.
Het probleem van de slechte ontvangst, omgeving Roelof Hartplein in Amsterdam, was daarmee gelijk verholpen, alles draait weer als een tierelier.
Dus... in mijn geval ben ik super tevreden met deze snelle service van de KPN. Smile

Groet van Jan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte ontvangst Digitenne Amsterdam sinds zomer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid : 9 23 sep 2016
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing : 9 11 aug 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie