obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
SpeedTouch 780 andere router
RsRoel
Hallo,

Ik heb een SpeedTouch 780, wat volgens vele en ook door mij niet als een prettige modem/router ervaren wordt. Ik speel vaak games online (poorten openen lukt niet, dus gamen werkt ook niet lekker) en ik heb last dat de modem, met vol gebruik, zich ongeveer 4 a 5 keer per dag opnieuw opstart.

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om de router functie uit te schakelen en er een andere router aan te hangen en zou dit mijn problemen (deels) oplossen?

Ik hoor het graag
 
Codemeister
Gebruik je deze modem enkel voor internet of ook voor telefonie?
 
RsRoel
Er staat wel dat onze twee telefoons erop aangesloten zijn, maar als ik verder kijk staat er dat telefonie niet ingeschakeld is...

Verder is er ook geen oproepgeschiedenis, dus ik denk dat er geen telefonie op aangesloten is.
Gewijzigd door RsRoel op 11 november 2010, 23:37
 
Codemeister
Ik doelde meer op of je InternetPlusBellen had, inclusief telefonie dus, of alleen internet van KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SpeedTouch 780 andere router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie