obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
draadloos problemen nieuwe experia box
Sharlo
Hallo allen,

ik ben sinds kort over gegaan van ADSL van Telfort naar internet plus bellen van KPN, heb volgens KPN de nieuwste experia box (wit) gekregen.
Voorheen kon ik zonder problemen online gamen op mijn PSP3. Ik kan geen draadloos verbinding maken, en als het lukt is de verbinding niet stabiel en uiteindelijk valt de verbinding weg en dan lukt het niet meer om aan te melden, na scannen zie je dan de signaal 80 tot 90 % is maar lukt niet om aan te melden. Heb diverse malen met de helpdesk gebeld, maar heb nog steeds hetzelfde probleem. Heeft iemand een idee, misschien dat er iets in de modem aangepast moet worden? laat het weten.
Alvast mijn dank.
 
Codemeister
Heb je al geprobeerd het kanaal - waarop draadloos uitzendt - te veranderen?
 
Sharlo
Heb meerdere keren met de helpdesk van KPN gebeld, ze hebben op verschillende kanalen geprobeerd maar probleem blijft nog steeds. Ze zeggen dat deze nieuwe modem juist geschikt is voor online gamen, er moet een poort in de modem open gezet worden. Hoe dit in de modem in te stellen weet ik niet en KPN geeft hier ook geen ondersteuning voor.
Enig idee hoe dit te doen?
 
Codemeister
Gebruik de zoekfunctie op het forum even, er is een heel handig topic geschreven over het openen van poorten binnen de Experia Box.
 
Sharlo
Ga ik doen, bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos problemen nieuwe experia box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Advertentie