obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
ITV en de videorecorder, het zal toch niet???
joepje
Dag mensen,

Het zal toch niet waar zijn..Frown

We hebben gisteren de nieuwe spullen van KPN aangesloten, waaronder de televisieontvanger (Motorola Vip1910-9) en nu lijkt het erop dat we de video wel af kunnen spelen, maar dat we alleen programma's op kunnen nemen die we op dat moment kijken (so to speak), dus niks meer voorprogrammeren, omdat je niet thuis bent, of het éne kijken en het ander opnemen. Dat vind ik erg raar! Vooral omdat daar van te voren nergens info over gegeven werd/wordt (er staat NIETS over in de handleidingen).
Het is wel heel zuur als we nu verplicht zouden worden om de HDrecorder aan te moeten schaffen voor 4 euro per maand extra. Dat is 48 euro per jaar...
Zien wij iets over het hoofd, hoe is dit op te lossen zonder verborgen kosten?
Ben benieuwd.
groet.
 
Codemeister
Volgens mij kan enkel de VIP 1960 opnemen en tegelijk een ander kanaal laten zien.
 
joepje
Hmm, nouja! Want dat betekent dat we dus niet eens een programma kunnen programmeren in de video voor die keren dat we niet thuis zijn en wel iets op willen nemen: dat is toch wel raar?! Hoe kan dat nou??
 
Codemeister
Je kunt eventueel overwegen om een VIP 1960 met KPN-firmware aan te schaffen via Marktplaats.
 
joepje
ja, maar dat is nu juist wat ik dan zo storend vind... dat ik ineens allerlei zaken 'moet' gaan aanschaffen, om de boel te kunnen blijven gebruiken. Waarom zeggen ze dat nergens? Niet in de info, niet in de handleiding...waar wel staat aangegeven hoe je je video en/of DVD moet aansluiten op die mediadinges. Het is toch vrij logisch dat je een video hebt om programma's op te nemen? *zucht*
Moe word ik er van!Sad
Maar de conclusie is dus dat ik nu eigenlijk geen gebruik kan maken van de video, alleen afspelen en opnemen van programma's die ik op dat moment kijk?...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV en de videorecorder, het zal toch niet???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie