obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
kpn experia box TG 787 TV/ etherpoort
Verlaat
De vraag is simpel.
Hoe kan ik op de 3 e etherpoort van de kpn experia box TG 787 een pc aansluiten.
Hij is door kpn voor TV gereserveerd maar dat signaal heb ik niet nodig.

Ik hoop dat het antwoord ook simpel is.

L.Verlaat
 
Codemeister
Volgens mij is het antwoord simpel: dat kan niet. Heb eerlijk gezegd zelf nooit geprobeerd een PC aan te sluiten op deze poort gezien de TV erop is aangesloten Pfft
 
Verlaat
De luxe van een TV op die aansluiting is hier niet aan de orde, dat kan de verbinding niet aan, we zitten 6 km van de telefooncentrale.
Thomson biedt allerlei mogelijkheden in deze 787 , als het niet ingebakken is dan is het wellicht programmeerbaar.
Maar hoe....
L.Verlaat
 
kpntester

Quote

Verlaat schreef:
De luxe van een TV op die aansluiting is hier niet aan de orde, dat kan de verbinding niet aan, we zitten 6 km van de telefooncentrale.
Thomson biedt allerlei mogelijkheden in deze 787 , als het niet ingebakken is dan is het wellicht programmeerbaar.
Maar hoe....
L.Verlaat

Niet! Of misschien wel, maar telefonie kan je vergeten.
 
Verlaat
Telefonie en ADSL is geen probleem maar ...de vraag was kan de 3e aansluiting van de thomson TG 787 ingesteld worden voor computergebruik. Hij is door kpn voor TV gereserveerd maar dat signaal heb ik niet nodig.
De luxe van een TV op die aansluiting is hier niet aan de orde, dat kan de verbinding niet aan, we zitten 6 km van de telefooncentrale.
Thomson biedt allerlei mogelijkheden in deze 787 , als het niet ingebakken is dan is het wellicht programmeerbaar.
Maar hoe....
Gewijzigd door Verlaat op 10 november 2010, 10:04
 
EmileKPN
Volgens mij is het antwoord al een aantal maal gegeven: het kan niet, althans niet met de dichtgetimmerde KPN firmware. Vandaar dat u denkt dat het wel zou kunnen omdat het met de Thomson firmware zeer waarschijnlijk wel kan!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn experia box TG 787 TV/ etherpoort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
Advertentie