obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
mijn webspace is geactiveerd maar werkt niet
harry adams
Hallo,
Ik ben marcus en wil graag een website bouwen met frontpage. dat lukt me, ook kan ik bestanden naar mijn webspace uploaden via frontpage maar ze komen in een map.
De site start niet op doe ik iets fout ? Is er ergens misschien een stappenplan om een website in werking te zetten, heb namelijk geen behoefte om 0800 0471 te bellen aangezien me dat veel geld kost.
De site is dus geactiveerd, budu28we, http//ww.home.kpn.nl/budu28we .
Ook heb ik ingelogd met gebruikernaam en wwoord en kan gewoon uploaden maar een en ander start niet op. Gebruik ik frontpage niet goed of de ftp server van kpn niet goed ?? help me ik wil iemand verrassen met een eigen website en de tijd dringt.
Het gaat om mijn oom die niet lang meer te leven heeft en hij is voor mij altijd mijn vader geweest en hem wil ik kunnen bewijzen dat ik een website kan bouwen eigenlijk ter ere van hem, hij heeft me in de jaren 80 aan mijn eerste zx spectrum geholpen en dus aan het computeren gekregen.
Help me a.u.b.
 
Codemeister
Wat gaat er precies mis? Ik kan het probleem niet helemaal opmaken uit je verhaal. Lukt het uploaden wel?

Korte aanvulling: gebruik je wel de goede URL (adres van website): http://home.kpn.nl/budu28we
Gewijzigd door Codemeister op 07 november 2010, 18:13
 
harry adams
beste codemeister,

de url heb ik goed want de html bestanden die ik upload komen er in maar het indexbestand wordt niet vervangen en dus start de website niet op.
krijg alleen de mededeling, website is in aanbouw.
dat is mijn grootste probleem.
groet,

Marcus
 
Codemeister
Heb je geprobeerd de bestaande index te overschrijven, of te verwijderen? Bij mij lukt het in ieder geval wel. Wat je eventueel kunt doen is een directory maken en dáárin je website maken (gezien je verhaal).
 
harry adams
bestaande index mag niet veranderd worden van naam maar als ik de nieuwe website in een map plaats, wordt de nieuwe index dan wel gezien??

Marcus
 
Codemeister
En verwijderen lukt ook niet?
 
doritosoranje
Hallo,

Ik had 3 dagen geleden ook mijn homepage actief gesteld. Als ik dan naar me homepage ga staat er de site is in aanbouw.

Ik heb nog nooit een bericht gekregen. Hoe je het moet bewerken.

Het is zeker een FTP. Wel slecht van KPN dat ze geen DirectAdmin gebruiken.

Je kunt beter bij een een webhosting bedrijf gaan.


Met Vriendelijke Groet,
Doritosoranje

MOD-edit: gelieve geen aanbiedingen via dit forum te plaatsen.
Gewijzigd door Codemeister op 08 november 2010, 17:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijn webspace is geactiveerd maar werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie