obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
inactiviteitstime-out is bereikt ???
hhz
Sinds 2 dagen doet zich het volgende voor.
Mijn modem sluit zichzelf af en verbreekt alle verbindingen met telefonie en internet.
Hij reset zichzelf niet, maar bellen en internetten gaat dan niet meer.

Als ik in het modem kijk staat bij breedbandverbindingen:
Verbinding verbroken omdat de inactiviteitstime-out is bereikt.

Elke keer dat ik deze melding heb gezien, was ik online een game aan het spelen, zodat ik niet echt inactief bezig was en de lijn open stond.

Enigste manier om de boel weer op gang te helpen is modem uit zetten en weer aan.
Weet iemand hier wat er aan de hand kan zijn, daar ik al een niet zo fijn telefoongesprek heb gehad met onze helpdeskvrienden van KPN. Ik had iemand die duidelijk zijn kaartje aan het voorlezen was zonder te luisteren naar mijn klacht.

Iemand hier een tip of oplossing?
 
Codemeister
Heb je in de tussentijd iets gewijzigd aan de verbinding of bekabeling? Welke modem heb je?
 
djampa
Ik heb het zelfde probleem ik heb de 789vn experiabox + plusbellen was net nog gebeurd telefonie doet het dan ook niet. heb de helpdesk vorige week gebeld een kwartier aan de lijn en daarna werd de verbinding verbroken..
 
djampa
iemand een oplossing of tip !
 
djampa
ik heb mijn instellingen veranderd naar een andere kanaal (11) het werkt nu 2 dagen naar behoren !

bedankt voor het meedenken Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'inactiviteitstime-out is bereikt ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel Algemeen : 1 03 jul 2011
Advertentie