obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
vastlopen menu / geen ip adres
RonaldH
ik word er nu een beetje moe van

de laatste tijd reageert de afstands bediening erg traag, je loopt vast in een menu, de programma informatie onder je scherm loopt later mee en het internet werkt niet.

het modem moet dan in en uitgeschakeld worden voor er internet is.


kan ik niet een software update terug gezet worden????

want dit is helemaal niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
RonaldH
een paar keer per week een geel scherm en een pieptoon.

ben ik de enigste zeker ?????
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
Codemeister
En je hebt al contact opgenomen met KPN zelf?
 
RonaldH
nu geen storingen meer ,maar wel de programma informatie die achterloopt.

bij rtl 4 krijg ik de info van ned 3 en ga zo maar door .

is dit bekend ????
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
casatropic
ik heb ook een knal gele/oranje scherm op mn beeld als ik van een HDMI (ps3) naar HDMI (kpn) wissel
alleen moet ik dan de TV uit en aan zetten en dan doet ie het, dus ik dacht dat het aan mn tv lag.. wat kan de oorzaak zijn?

en, ik heb af en toe dat niks meer werkt, de afstand werkt helemaal niet meer, je kunt alleen aan en uit zetten, en kanaal zappen via de 0-9 (maar je ziet niks op beeld)!

tijd geleden had ik dit ook, belde met kpn en moest toen een systeem reset doen op de box.. weet alleen niet meer hoe dit ging, maar om dit nou elke x te doen?? is toch belachelijk

ik heb een zilver pakket glasvezel van kpn, t kost me maandelijks redelijk veel. dan verwacht je dat ook alles naar behoren werkt, of ben ik nou te optimistisch??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vastlopen menu / geen ip adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie