Onderwerp bekijken
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
Zender van de maand bij KPN...
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 01 November 2010, 11:25
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
13th street universal bij UPC in de schijnwerper Caiway zet Nat Geo Wild maand lang in de etalage Nostalgienet zender van de maand bij Ziggo Is er nog enige sprake van onderhandelingen met zenders bij KPN? Of is deze afdeling bezig met geld tellen (in 1 jaar tijd meer dan een verdubbeling van het aantal klanten bij Interactieve TV)? |
|
|
vanGils |
Geplaatst op 13 November 2010, 19:23
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 31 Jan 2010 |
@ Giant2000 Ik sluit me helemaal aan bij je bovenstaande vragen. Wil ik ook wel eens antwoord op hebben. Copy dit hieronder en plakken zou ik zeggen. Want je steunt hiermee een algemeen goed doel. Grin ---------------- http://www.syfyuniversal.nl/sites/all/themes/vanilla/img/logos/logo.jpg KPN geef ons SYFY Ter info Zet voor en na de link dit [img]plak hier de link[/img] om het plaatje zichtbaar te maken. Gewijzigd door vanGils op 13 November 2010, 19:26 KPN doe eens wat goeds met u modems!
Luister eens naar de kritieken en doe er eens iets positiefs mee. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zender van de maand bij KPN...', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe radio-zender | Programma aanbod | : 3 | 20 Aug 2013 |
Melding Zender niet beschikbaar | KPN Televisie Storing | : 3 | 10 Mar 2012 |
Zender Indeling Wijzigen | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2011 |
Zender van de maand mei | Programma aanbod | : 1 | 04 Aug 2011 |
Digitenne 6 maand helemaal Gratis? FORGET IT | Algemeen | : 1 | 27 Jun 2011 |