obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van KPN. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Voicemail in Email uitschakelen
Arrow314
Ik heb jaren geleden Voicemail in Email ingesteld. Intussen ben ik overgestapt op InternetPlusBellen.
Nu kan ik de email-adressen hiervan niet meer aanpassen.
Heel vervelend, want de Voicemails komen nog steeds bij mijn vroegere werkgever terecht.
Via de website kan ik dit niet uitschakelen, want die geeft een foutmelding.
Ik heb aan de Helpdesk van KPN dit probleem voorgelegd, maar zij kunnen er niks aan doen.
Heel merkwaardig dit laatste.
Toch zou ik graag er vanaf willen.
 
Codemeister
Is dit niet uit te schakelen door te bellen naar een specifiek nummer? In welke browser ondervind je problemen?
 
Arrow314
Voicemail kan uitgeschakeld worden met een bepaald nummer, maar dat wil ik niet.
Bij elk voicemail-bericht wordt er een geluidsfragment doorgestuurd naar de opgegeven emailadressen.
Ik wil dat er geen emails met geluidsfragmenten meer doorgestuurd worden.
Ik heb internet plus bellen van kpn.

Ik gebruik internet explorer 8. Ik heb met diverse browsers en pc's geprobeerd maar de foutmelding is steeds dezelfde.
Gewijzigd door Arrow314 op 03 november 2010, 19:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voicemail in Email uitschakelen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 Algemeen : 3 15 jun 2018
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
email wachtwoorden Helpdesk : 2 07 jul 2014
Advertentie