obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Zappen
Emperos
Het zappen mag van mij allemaal wel wat sneller, zoveel zenders en je doet er een paar jaar over om van A naar B te komen. Met UPC had ik hier nog nooit last van gehad.

En dan nog is de ps3 online gaming dat niet werkt en het port forwarden om een eigen server te runnen dat niet werkt waar ik voorheen geen last van heb gehad maar dat is niet ontopic. dus die klacht zet ik wel ergens anders.
Gewijzigd door Emperos op 27 oktober 2010, 14:16
 
Giant2000
KPN is op de hoogte van dit probleem. Bij de laatste update is er al een licht verbetering gekomen bij het zappen.
Maar aan de andere kant: bij analoge tv was zappen nog leuk met slechts 30 kanalen. Bij digitale tv praat je over mogelijk honderden zenders. Als je die allemaal langs wil zappen ben je inderdaad lang bezig, dat is toch onbegonnen werk, ook al zou je je kanaal meteen op het scherm hebben.

TIP: Maak bij je tv belevenis eens gebruik van andere mogelijkheden, bijvoorbeeld de electronische gids, programma gemist, etc. In de jaren '10 gaan we gerichter tv kijken in plaats van verveeld P+ en P- drukken.
 
Emperos
Met dat het zappen langzaam is bedoel ik om bijvoorbeeld van nederland 1 naar nederland 2 te zappen dat is 1 druk op de p+ en daar doet doe vrijwel 30 seconden over dus dat is niet echt te doen. De tip die u gaf daar heeft u gelijk in zo hoef ik nu dus minder zenders te zappen omdat ik nu programma's gerichter kijk. Toch zie iik liever dat het binnen 1 seconden gaat in plaats van 30 seconden. Als ik betaal voor een Gold lid wil ik daar ook wat voor terug zien en tot op heden is dat niet naar wens.
 
Giant2000
30 seconden is te lang, het moet binnen 2 seconden kunnen. wat je kan doen is even de cache opschonen dmv. een harde reset en software verwijderen. Zet de tuner op standby, zet de tuner uit met de knaop achterop, wacht 30 seconden, doe hem weer aan en druk ondertussen op de menu toets. Nu kom je in een menu waarin o.a. de optie 'software verwijderen' is staat. Doe dit (hiermee verwijderen je niet de opnames) en start verder op. De tuner zal nu alle overbodige rommel in het geheugen wissen, de nieuwste software laden en de EPG laden. Het duurt even een kwartiertje maar dan zou je tuner een stuk sneller moeten zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV in standby bij zappen KPN Televisie Storing : 1 27 apr 2010
Advertentie