obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Software update TG789vn in Q4? Ik denk het niet.
SirPeter
4e kwartaal is nog altijd tot en met 31 december als ik me niet vergis.
 
kevboy09
Daar heb je gelijk in, maar KPN hoort op zijn minst tegen zijn klanten te zeggen wanneer die update dan wel komt. Die update hoorde in juli of juni te komen en na 4 / 5 maanden is hij er nog steeds niet.
Ik vind het allemaal een beetje vreemd hoor Wink
 
Quadraat
Helaas schuift KPN de datum op. Eerst werd Q4 beloofd, nu wordt Q1 2011 genoemd en er wordt ook gesproken van het niet kunnen garanderen van het aanbieden op een concrete datum of tijd. Dit is onnodig uitstellen en vreemd gedrag. Het betreft hier, als ik het goed heb, het aanpassen van blokkades die KPN zelf heeft aangebracht. Misschien heb ik het niet goed, maar het lijkt me niet heel complex. KPN beperkt zijn gebruikers waar andere providers dat niet doen, sterker nog, niet mogen: de gebruiker zijn internet verbinding blokkeren op bepaalde punten, zonder dat dit ergens is aangegeven.

Mijn zoontje heeft een PS3 die hij niet online kan gebruiken, hier baalt hij ontzettend van. Ik heb een aantal aankopen gedaan die gedeeltelijk voor niks zijn geweest (tot nu toe). Online games zijn ineens zinloze aankopen.

Ik zie het zo: ik maak kosten die dankzij KPN onnodig bleken te zijn. Ik betaal een duur glasvezel abonnement en ik kan niet volledig gebruik maken van de aangeboden service. Als dit niet snel wordt opgelost zullen mensen hun kosten kunnen gaan verhalen bij KPN, dit is een risico wat ze zelf lopen en zouden kunnen oplossen.
 
kevboy09

Quote

Quadraat schreef:
Helaas schuift KPN de datum op. Eerst werd Q4 beloofd, nu wordt Q1 2011 genoemd en er wordt ook gesproken van het niet kunnen garanderen van het aanbieden op een concrete datum of tijd. Dit is onnodig uitstellen en vreemd gedrag. Het betreft hier, als ik het goed heb, het aanpassen van blokkades die KPN zelf heeft aangebracht. Misschien heb ik het niet goed, maar het lijkt me niet heel complex. KPN beperkt zijn gebruikers waar andere providers dat niet doen, sterker nog, niet mogen: de gebruiker zijn internet verbinding blokkeren op bepaalde punten, zonder dat dit ergens is aangegeven.

Mijn zoontje heeft een PS3 die hij niet online kan gebruiken, hier baalt hij ontzettend van. Ik heb een aantal aankopen gedaan die gedeeltelijk voor niks zijn geweest (tot nu toe). Online games zijn ineens zinloze aankopen.

Ik zie het zo: ik maak kosten die dankzij KPN onnodig bleken te zijn. Ik betaal een duur glasvezel abonnement en ik kan niet volledig gebruik maken van de aangeboden service. Als dit niet snel wordt opgelost zullen mensen hun kosten kunnen gaan verhalen bij KPN, dit is een risico wat ze zelf lopen en zouden kunnen oplossen.


Het klopt dat KPN alles opschuift. Indien KPN over lange termijn nog niks uitvoerd, dan zit er voor mij niks anders op dan over te stappen naar een andere provider.
KPN gaat heel veel klanten verliezen door slechte reviews die mensen over KPN schrijven.

Met die online games heb ik ook het gevoel dat ik alleen maar kan lannen of singleplayer te spelen. Online vind hij bijna toch niks.
Veel gehoopt dat er in de vorige zomervakantie de update zou verschijnen, maar helaas, schijn bedriegt. KPN laat ze klanten om het hard te zeggen stikken.
 
Sarge
Voor zover ik nu weet is er een hele groep gebruikers die een rechtzaak plannen tegen KPN omtrent de diensten die zij leveren m.b.t. glasvezel.

Schijnt behoorlijk aangepakt te worden. Wat ik ervan meegekregen heb gaat het voornamelijk om de snelheden die ze verkopen en daadwerkelijk (niet) aanbieden.

We moeten het dus even in de gaten houden. Mooie kans om de rest ook aan te halen.
 
SirPeter
KPN is bezig met een testgroep met de nieuwe firmware. Het is dus wachten op de uitkomsten daarvan.
Zover ik weet (een vogeltje die dit onderzocht heeft in de release planning van KPN) wordt in december met uitloop januari de firmware uitgerold. Pin me er niet op vast want alles kan natuurlijk weer veranderen. Zover is KPN in ieder geval nog niet geweest.
 
Sarge
testgroep dat klinkt in ieder geval goed. afwachten maar.
 
sjorsdol
ik wil die update ook 8.4.2.U.
want ik kan nu nix ik ben van internetplus bellen extra
naar Premium gegaan sins gisteren de modem aangesloten
ik heb duidelijk gevraagt en kpn of het mogelijk zou zijn om een snellere verbinding
omdat mn games vaak uitvallen als ik een wedstrijd aan het spelen was online op mn ps3 viel mn verbinding uit en kwam er te staaan dat ik de verbinding met de ea servers was verloren ikke helemaal blij maar nu met die snellere verbinding is ie Helemaal niet sneller geworden

1028457531

ik moest dus wat ze tegen mij hadden gezegt en belooft
40mb's binnen halen volgens mij zeggen ze maar wat
want ik krijg het hoogste wat ik heb gehad 11 mbs binnnen
ze hebben ook al allerlij metingen verricht en ze zijden dat dat zeker wel kon ..

MOD-edit: met die agressieve houding wordt je zeker niet geholpen.
Gewijzigd door Codemeister op 13 november 2010, 12:09
 
kevboy09
KPN geeft ook niet exact de snelheid die staat aangegeven. Maar een verschil van ruim 30 MBit is wel erg veel.
Ik heb in mijn abbo 16 MBit en haal ong 7 / 8 MBit.

Gelukkig blijf ik nog wel in een game en heb ik een goede verbinding ook al wordt er volop gedownload.
Wel jammer dat de poorten niet open kunnen, maar hopelijk komt deze in december met uitloop van januari wat al eerder is gezegt in dit onderwerp.
 
master88
heb net de update H.4.2.U binnen voor de tg789. maar er veranderd niks bij de ps3.
meer mensen dit probleem
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software update TG789vn in Q4? Ik denk het niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Advertentie