obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Bij aanvraag Internet Basis lukt niet
sathopper
Na het bevestigen van de Postcode huisnummer krijg ik al weken de melding: Sorry! Deze pagina is niet beschikbaar.
Na invoeren van het huisnummer van de buren kom ik wel verder maar daar schiet ik helaas niets mee op.

Helpdesk KPN weet zelf ook niet hoe dit kan.
Frown
Gewijzigd door sathopper op 22 oktober 2010, 11:11
 
Codemeister
Als de helpdesk het zelf niet weet... dan kunnen wij je hier al helemaal niet helpen. Athans, we kunnen het wel proberen: via http://www.kpn.com/prive/service/cont...ontact.htm. Stel je vraag aan Kim en bekijk eens of zij je verder kan helpen.

Hou ons op de hoogte!
 
sathopper
Kim weet het ook niet. Er is vast wel iemand bij KPN die het weet maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.Wink
Per email is mijn vraag tot op heden nog niet beantwoord.
Gewijzigd door sathopper op 22 oktober 2010, 12:27
 
Rachel
Wat probeer je precies te doen? Een nieuwe aanvraag voor internet?
 
sathopper
Zonder bericht van KPN kon ik ineens in December mijn Economy (1500/256kBit/s) abonnement aanpassen naar Basis (regelmatig checkte ik of dit kon).

Opleverdatum kwam uit op 17 Januari. 18 Januari in de middag stond mijn profiel op 6800kBit/s down en 1024kBit/s down. Mijn modem (Fritz!box 7170) trainde in op 2420/780 Smile en dat op echte 6,3km van de DSLAM!

Op speedtest.net kwam ik op dik 2.2Mb/s down en 0,7Mb/s up toppie dus.

Helaas de volgende dag had de DLM ingegrepen en mijn profiel teruggedraaid naar 4096/520.
Voor de Download dus geen probleem maar mijn upload wel jammer want mij webcamera's waren super snel te bekijken zo. Gelukkig is 520 toch altijd nog het dubbele van wat ik hadWink .

Hopelijk gaat de DLM mij niet verder knijpen want tot nu toe is de lijn lekker stabiel.

Je wil echter niet weten hoe vaak KPN medewerkers beweert hebben dat op deze afstand deze snelheden onmogelijk zijn. Zie daar het bewijs dat het wel kan. Jammer dat het nu (1,5 jaar voor niets bellen) vanuit het niets in één keer wel kan.
 
sathopper

Quote

Je zou misschien nog eens kunnen proberen je isra te verbeteren. En ja, met die afstand heb je inderdaad geluk! Ik woon namelijk ook ver van de centrale vandaan.


Modem hangt met een 10cm kabeltje rechtstreeks aan de ISRA. KPN monteur heeft de lood/papier kabel een stuk ingekort.
Voor die tijd was het max. 1300/389kBit/s,

Gezien de afstand mag ik dus zeker niet klagen. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij aanvraag Internet Basis lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie