Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
dongel kpn met voip
|
|
brigitte |
Geplaatst op 24 November 2008, 12:13
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 24 Nov 2008 |
hallo, Ik heb sinds een tijdje de dongel van kpn. Internetten hiermee is uitstekend. Nu wil ik hem echter ook gebruiken voor VoiP. Kpn geeft aan dit niet te ondersteunen. Wel geeft zij aan dat ik via de fabrikant (huawei) dit kan laten vrijgeven. Na contact met Huawei amsterdam wordt mij verteld dat deze gegevens op de website staan van huawei.com. Het lukt mij echter niet om dit te vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? mvg brigitte |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 24 November 2008, 15:50
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Ik heb ook voor je gezocht en het eveneens niet kunnen vinden. Is het wat om het moederbedrijf in China een mail te sturen?
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dongel kpn met voip', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Voip telefoon via Eternet uitgang Experiabox V8 | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 27 Jun 2016 |
voip snom gebruiken als normale telefoon? | KPN Glasvezel diensten | : 9 | 18 Aug 2015 |
Experia Box V10 ZTE h369A internal voip configuratie | Routers | : 4 | 25 Jul 2015 |
Dongel kpn buitenland vraag | KPN Mobiel Internet | : 1 | 12 May 2015 |
Voip poort 5060 4G | KPN Mobiel Internet | : 20 | 18 Mar 2015 |
Advertentie