obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN Interactieve TV
toon2000
Ik heb zaterdag Interactieve TV besteld en gesproken met klantenservice over de mogelijkheden om de Experia box via WIFI aan te sluiten op de ontvanger met harde schijf.

Aangezien ik geen draden en snoeren door de huiskamer wil laten lopen. Vertelde de medewerkster aan de telefoon dat ik :

1 een set via de Primafoon kan aanschaffen van 70 euro ( wat ik best prijzig vind).
2 via een WIFI stick ook te koop in de Primafoon winkel voor 15 euro ( betere prijs).

Ik kan hier niets op het forum over terugvinden.
Maar kan dat wel optie 2 ??

Groet
 
boekbros
voor zover ik weet kan optie 2 niet. de usb aansluitingen op de ontvanger zijn 'dichtgezet' door KPN
 
toon2000
Waarom verteld die dame mij dat aan de telefoon ?
Anders zou ik er niet aan beginnen qua kosten. Dat wist zij. Niet netjes van kpn.
 
boekbros
tja, dat was ook nieuw voor mij (voor haar wellicht ook!!??)
ik ga binnenkort verhuizen en wil ook geen snoeren door de kamer en heb daarom een setje optie 1 besteld voor 75 euro.
 
toon2000
Niet voor de telefoniste van kpn. Ze stelde optie 2 als alternatief om me over de streep te halen. Wat vind kpn hiervan ?
 
Codemeister
Of deze mevrouw is/was niet op de hoogte of er wordt gejaagd op klantenwerving Smile De USB-aansluitingen zijn namelijk inderdaad uitgeschakeld op de TV-ontvanger.
 
toon2000
Ik heb kpn gebeld en ze komen mij tegemoet.
Dat is een nette afhandeling.

Ik vind wel anno 2010 dat zij de usb poorten beschikbaar kunnen stellen, voor wifi of externe harde schijven.

Groet
 
boekbros
ja, tig en tig iTV gebruikers willen graag dat die USB-poorten gebruikt kunnen worden. Daar is al zoveel oveer geschreven.
Wie weet.... ooit...
 
Giant2000
USB werkt niet, maar stel dat... ik vraag me dan af of je via zo'n dongle wel genoeg bandbreedte hebt voor 2,5 streams (er van uitgaande dat je ook het HD pakket kan krijgen). Ik zou er niet aan beginnen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte KPN Glasvezel diensten : 7 13 mrt 2016
Advertentie