Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
opzeggen internet KPN(voorheen planet internet)
|
|
gateman |
Geplaatst op 22 november 2008, 21:28
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 22 nov 2008 |
Help! Ik kom er even niet meer uit. Ben al bijna 15 jaar klant van Planet internet nu KPN. Altijd tevreden geweest, maar nu kom ik er even niet meer uit. Omdat we binnenkort glasvezel krijgen heb ik besloten mijn ADSL comfort aanlsuiting bij de KPN op te zeggen. Dit heb ik op 12 November gedaan en tot nu niks gehoord. Gisteren ook nog een mail gestuurd en vandaag nog maar eens gebeld. Volgens de medewerker "lijkt" het zo te zijn dat het inderdaad is opgezegd. En dat ik maar rustig (?) moet blijven wachten op de brief. Ik belde om 12.00 uur en om 14.00 uur kreeg ik deze mail: Naar aanleiding van uw vraag over het opheffen van uw ADSL-aansluiting kunnen wij u als volgt informeren: Na controle van uw gegevens in onze systemen is gebleken dat u momenteel met klantnummer 208864 de beschikking heeft over een ADSL Comfort-abonnement. De huidige einddatum van het contract is 12 januari 2009. Er geldt een contractduur van iin jaar met een opzegtermijn van iin maand. Uw abonnement wordt jaarlijks stilzwijgend verlengd. Op dit moment is er nog geen opheffing van uw ADSL-aansluiting bekend.Wanneer u uw Internet van KPN-abonnement wilt opzeggen, dan verzoeken wij u hiervoor contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via onderstaand telefoonnummer. Deze afdeling kan direct reageren op eventuele vervolgvragen over uw opzegging. U kunt de telefonische ingang van onze Klantenservice bereiken via 0900-0244 (EUR 0,01 per minuut, zeven dagen per week van 08.00 tot 22.00 uur geopend). Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Jorgen van Gennip KPN Ik had op veel forums gelezen dat er van alles mis gaat bij het opzeggen en het lijkt er op dat ik het volgende slachtoffer word. Het is ook raar dat je alleen telefonisch kunt opzeggen en niet schriftelijk, want zo heb je nooit bewijs in handen dat je daadwerkelijk hebt opgezegd. Wie o wie kan me helpen........ alvast bedankt |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 22 november 2008, 22:57
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Neem het telefoongesprek op! B.v. via vaste aansluiting bellen en de memorecorder van je mobiele telefoon gebruiken. Even je mobieltje en de hoorn samen vasthouden voor de beste opname kwaliteit. Werkt prima! Vertel wel even achteraf dat het gesprek is opgenomen. Netter is om het vooraf te melden, maar dan willen ze misschien niet eens met je praten. (overigens heb ik geen aanwijzing dat dat zo is) |
|
|
gateman |
Geplaatst op 22 november 2008, 23:33
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 22 nov 2008 |
zat zelf daar ook al aan te denken...........maar moet het echt zo ver komen? Het lijkt dan bijna wel op CSI Het kan toch niet zo zijn dat er een fatsoenlijker manier is? En hoe kan het zijn dat een bedrijf zoals KPN zo met zijn klanten omgaat. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 22 november 2008, 23:59
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Wordt je telefoonrekening op nummer gespecificeerd? In dat geval kun je aantonen dan je de HD hebt gebeld. Het zegt echter nog niets over de inhoud. Edit: Ik heb een adres gevonden, kan alleen niet garanderen dat het goed gaat. KPN Klantenservice t.a.v. Afdeling Ledenadministratie Postbus 13500 9700 EG Groningen Gewijzigd door KaPteiN op 23 november 2008, 00:09 |
|
|
gateman |
Geplaatst op 23 november 2008, 00:42
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 22 nov 2008 |
Hee bedank.... Ga daar maar in ieder geval een aangetekende brief naar versturen........alhoewel werkt dat wel met een postbusnummer? Maar meer kwaad dan de kosten voor zo'n brief doet het in ieder geval niet, Zit stiekum nog steeds te wachten op het bevrijdende antwoord,,,,, Quote KaPteiN schreef: Wordt je telefoonrekening op nummer gespecificeerd? In dat geval kun je aantonen dan je de HD hebt gebeld. Het zegt echter nog niets over de inhoud. Edit: Ik heb een adres gevonden, kan alleen niet garanderen dat het goed gaat. KPN Klantenservice t.a.v. Afdeling Ledenadministratie Postbus 13500 9700 EG Groningen |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 23 november 2008, 11:10
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Je zou nog even kunnen wachten of er een reactie komt. Verder heb ik de indruk dat KPN zich meer zorgen maakt om haar imago op forums van tv programma's als Tros Radar en Vara's Kassa omdat daar consumenten tv programma's aan gekoppeld zijn. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 23 november 2008, 12:06
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Via deze link nog verschillende adressen gevonden. http://forum.trosradar.nl/viewtopic.p...hp?t=62951 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opzeggen internet KPN(voorheen planet internet)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 mrt 2023 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 nov 2018 |
Advertentie