obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Nat problemen Xbox360
Bo55
En dan nog een vraag werkt dit modem plus oplossing ook met VDSL??? en PS3?? Dan hoef ik niet meer te wachten op die rottige update.
Gewijzigd door Bo55 op 21 oktober 2010, 11:56
 
Bo55
Iig bedankt voor je reactie zal wel even een belletje plegen naar kpn. Als ik meer weet zal ik mijn bevindingen hier wel posten.
 
Lausie007
Ik heb KPN ook gebeld of ze mij misschien konden helpen met NAT. Maar dat konden ze natuurlijk niet. Toen vroeg ik nog hoe dat zit met "DMZ", want dit staat namelijk wel in de handleiding , maar kan het nergens op de router pagina's zien (op 192.168.2.254).

Heb nu dus steeds nog een Moderate Nat op mijn Xbox360, laatst zelfs weer strict.
Ik vind het mooi voor jullie dat het wel werkt op de PS3.
 
Lausie007
De KPN Experia Boxxen zijn eerder (een paar jaar geleden) ook in het nieuws geweest, want toen waren er ook al veel problemen, maar dat ding staat bij veel mensen niet bekend als goed werkende modem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nat problemen Xbox360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
Xbox360 live Algemeen : 7 15 mei 2014
Advertentie