obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Update Q4
Rolver
Hallo KPN

Jullie hebben via dit forum een aantal maanden geleden vermeld dat er in Q4 van dit jaar een update zou komen, die het probleem met online gamen op o.a. de Playstation 3 (zoals al in andere topics vermeld staat, het nat type kan alleen op 3) zou verhelpen. Welnu, Q4 is al begonnen en ik vroeg me af of er al wat preciezere informatie verstrekt zou kunnen worden. Ik zit al een jaar met dit probleem en begin het onderhand wel een beetje zat te worden, aangezien ik honderden euro's heb betaald voor die Ps3 én voor het KPN internet. Is er al een release datum voor deze update? Of wordt de update wéér uitgesteld? Als deze update weer uitgesteld wordt en het probleem niet dit jaar nog verholpen wordt, zal ik zeer waarschijnlijk het KPN abonnement opzeggen. Ik heb nu wel genoeg van dit probleem en wil normaal gebruik kunnen maken van mijn Ps3.

Vandaag had ook een KPN medewerker via de telefoon verteld dat het probleem voor de Ps3 'momenteel niet tot de prioriteiten behoorde'. Dit vind ik echter belachelijk, KPN moet zich realiseren dat er vele betalende KPN leden zijn die gewoon normaal willen gamen. Ik hoop dat KPN er iets aan doet, en zou dus graag meer info willen.

Mvg,
Ontevreden klant
 
SirPeter
Webcare is al een tijdje niet meer zichtbaar op deze forum maar hopelijk kunnen ze inderdaad info geven.
Als Q4 niet gehaald wordt dan pak je op 1 januari een hamer, slaat die TG78x kapot en belt heel onschuldig naar helpdesk om te zeggen dat het powerlampje niet meer wilt branden en vraagt om een arcadyan modem Wink
 
Codemeister
Wij weten evenveel als jou. In afwachting op een reactie van Webcare betreffende de update.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Q4', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Software update voor Quattrovox 2 KPN Telefonie Storing : 1 15 jan 2014
Advertentie