obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
arcadyan recovery mode
randomtidus
beste gebruikers,

ik hoop dat jullie mij te hulp kunnen schieten. Ik heb sinds vandaag een arcadyan modem binnen. alleen het lampje power brand rood en het lampje ethernet knippert geel/groen. Als ik het ip adres invoer van de router op een bekabelde pc, kom ik op een pagina waar groot vermeld staat recovery mode en om verder te gaan staat er 'enter pin' weet iemand hier wat er aan de hand is, wat deze pincode is of hoe ik de firmware zelf kan herstellen. Ik heb namelijk meerdere reset soorten geprobeerd.

KPN zelf kan mij niet verder helpen behalve te zeggen hij is kapot en we sturen een nieuwe op, maar daar heb ik vandaag weinig aan....
Ook zeggen zij dat zij niet weten wat er verder aan de hand is omdat het modem te nieuw is.

Ik kijk snel uit naar een antwoord die mij kan helpen.

mvg thijs wessel
 
Cyberbot
heb je hard reset gedaan?
 
starpc
ik heb het zelfde als hier boven genoemd . idd ook het modem benardert via 192.168.2.254 ( standaard )
en idd komt er dan een scherm met "Recovery tool. en ook bevore use other tools . pleas enter PIN

het enigen wat we nodig hebben is dus de pin . ps heb ook contact ge had met KPN . ik kreeg te hooren . van de medewerker "oo. dat model is nog al nieuw en ook nog onbekent ". ik ook uiteraart gevraagt naar PIN . zij gezorgd .op internet en toen zij ze "o . die recovery tool werkt niet ! en is ons ook nog niets over bekent . dus als iemand die PIN weet dan heb ik dat modem weer werkend !

thx al vast

ps reseten via knopje ( die je met een papier klip moet indrukken werkt niet helaas
Gewijzigd door starpc op 06 januari 2011, 21:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'arcadyan recovery mode', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bridged mode EB V8 Eigen netwerk : 4 22 jun 2016
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
KPN Experiabox V8 - Bridge mode KPN met eigen modem/router : 4 02 nov 2014
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
Advertentie