obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG789vn poorten openen niet
xycon
ik heb nou een paar weken de Thomson TG789vn in gebruik, ik heb eerst geprobeerd gewoon zelf een paar poorten te openen, volgens mij waren alle instellingen zoals ik ze zelf had ingevuld goed, en de poorten stonden alsnog niet open

volgende dag heb ik alles overnieuw gedaan en dit keer http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ad_id=1243 erbij gebruikt (wat overgens precies het zelfde is wat ik zelf al deed) en nog werkten de poorten niet

gisteren heb ik het nog maar eens een keer geprobeerd met http://www.simpleportforwarding.com/
( dit opent de poorten als het ware voor je via voor geprogrammeerde javascripts in het programma zijn database)
deze deed het echter ook precies hetzelfde zoals ik zelf al eerder had geprobeerd

dus kortom, de instellingen kloppen gewoon zoals het hoort
en toch staat er geen enkele poort open

wat is er mis met de Thomson TG789vn?
 
xycon
niemand?

Thomson TG789vn experia box = prutbox

weet imeand een vervanger voor Thomson TG789vn?
die wel gewoon werkt zoals het hoort
 
Codemeister
De firmware op deze modem is aangepast door KPN, mede hierdoor werkt portforwarding niet goed. Het is wachten op een update die eind dit jaar gepland staat (en daar wachten we met z'n allen al vrij lang op).

Je kunt op dit moment eigenlijk niets doen buiten het kopen van een eigen modem om. Dit is echter alleen mogelijk met een internetabonnement zonder telefoon of televisie.
 
xycon
gvd..

in ieder geval bedakt voor antwoord
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG789vn poorten openen niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
Advertentie