obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Filter voor ip van een niet-kpn mailserver
Daan
Na een hele frustrerende periode waarbij ik echt van alles geprobeerd heb om mijn email weer werkend te krijgen blijkt nu na een telefoontje naar de klantenservice dat KPN een filter op mijn internetverbinding heeft gezet waarbij voor één bepaalde reeks ip adressen slechts kleine bestanden kunnen worden gedownload (of grote met een heeele lage snelheid, denk aan 0,5 kb/s).Een email naar abuse@kpnmail.nl zou dit moeten oplossen.

Ik ben erg teleurgesteld in het feit dat KPN zomaar een filter instelt zonder mij hierover te informeren of algemene informatie verstrekt waarin zij uitleggen dat zij dit doen. Wat mij nog meer verbaasd is dat zij niet alleen een filter op email verkeer hebben gezet maar op AL het internet verkeer. Ik kon dus ook onmogelijk meer gebruik maken van de websites die ook op deze servers gehost zijn (als ik een gok moet wagen zijn dat er maar pakweg 5000 ofzo)

Ik ben erg benieuwd of meer gebruikers hiermee te maken hebben gehad, graag jullie reacties!

Daan
 
Codemeister
Wellicht een late reactie maar alsnog: begrijp ik het goed dat je IP-adres op een blacklist is gezet?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Filter voor ip van een niet-kpn mailserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie