obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Verhuizen
Cyberbot
Hoi Allemaal,
in 26 July heb ik naar KPN gebeld dat ik per 11 Sep in mijn nieuwe adress ben, dus mijn wordt over verhuizd per 11 sep naar mijn nieuwe adress,
per 26 August had ik geen lijn meer, ik heb vaak naar KPN gebeld niemand heeft mijn eerlijk een duidelijk geholpen,
ik krijg de eerst rekening van Verhuizing 1 € 44.00 , dus het was afgesproken met KPN dat ik die bedraag ga betalen,
dus vandaag krijg ik weer een rekening van Installatie- en servicekosten € 35.00
· Installatie- en servicekosten € 3.42

zouden jullie mijn hier helpen ? moet ik die twee bedragen betalen?
 
Codemeister
Nee, bij een automatische incasso de betaling(en) terugboeken. Eventueel per brief contact met KPN zoeken.
 
Cyberbot
dank je wel Codemeister
ik de service gebeld krijg een vrouw aan de linj,
volgende maand rekening ze die 43 euro met mijn maand betaling,
 
Codemeister
Keep us posted! Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verhuizen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing : 4 09 feb 2016
Advertentie