obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
DVD recorder/Home entertainment System
Zeeleeuw49
Ik vind dat KPN slecht reageert op vragen.

Ik kan mijn dvd recorder niet gebruiken, ja zelf kijken en dan opnemen, daar heb je geen dvd recorder voor.

Het rds gedeelte van mijn ontvanger werkt natuurlijk zo ook niet.

Waarom kan Lijbrandt nu wel een analoog signaal van zijn glasvezelmodem afhalen zodat deze twee problemen uit de wereld zijn en waarom kan KPN dat nu niet.

De oplossing is dan dus maar om in maart over te stappen en dat is jammer want wat wij nu hebben, televisie, radio, internet en telefoon, is van een uitstekende kwaliteit.
 
Thijs
Goedenavond

Ik begrijp niet zo goed waarom je niet kan opnemen met een DVD recorder ,zelf heb ik een sony RDX750 en ik neem gewoon programma's op.
Moet wel zeggen dat mijn EPG niet meer werkt van de DVD rec maar het opnemen via een vooringesteld programma is geen enkel probleem.
Het is ook zo dat op de Motorola een scart ingang zit voor de DVD recorder.

Dus kijk nog eens in je manuals en je zult zien dat je gewoon kan opnemen,wel je kanaal van je DVD rec instellen op een extern dus bv line1 of line2.

Bij mij werkt het prima !!

Succes
 
kpntester

Quote

Zeeleeuw49 schreef:
Ik vind dat KPN slecht reageert op vragen.

Ik kan mijn dvd recorder niet gebruiken, ja zelf kijken en dan opnemen, daar heb je geen dvd recorder voor.

Het rds gedeelte van mijn ontvanger werkt natuurlijk zo ook niet.

Waarom kan Lijbrandt nu wel een analoog signaal van zijn glasvezelmodem afhalen zodat deze twee problemen uit de wereld zijn en waarom kan KPN dat nu niet.

De oplossing is dan dus maar om in maart over te stappen en dat is jammer want wat wij nu hebben, televisie, radio, internet en telefoon, is van een uitstekende kwaliteit.

Internet van uitstekende kwaliteit?
 
Zeeleeuw49
Ja, Thijs en Magnetra.


Over het opnemen via line 1 en 2, dat weet ik, maar dan moet je wel zelf ook kijken anders lukt het niet.

Internet doet het perfect, hoge snelheid en tot nu toe (even afkloppen) nog geen één keer een storing of een trage verbinding.

Groeten
Ted
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVD recorder/Home entertainment System', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding met dvd recorder Hardware instellingen : 4 19 mei 2014
geluid via de Philips home set TV-setup boxen : 3 27 dec 2013
HOME PLUGS Helpdesk : 2 24 jun 2013
E entertainment in het duits??? Programma aanbod : 2 25 mei 2013
DVD recorder KPN ontvanger Algemeen : 2 13 dec 2012
Advertentie