obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Motorola 1960
danny47
Kan ik de Motorola recorder ook vervangen voor een heel andere? want ik vind hem wel erg traag, vergeleken met de Humax die ik hiervoor had met kabeltv.
Je leest hier en daar ook problemen met de snelheid en dat dat door de verbinding komt, maar ik heb nu 16 Mb en moet toch voldoende zijn? en is dat inderdaad van invloed op de snelheid van de recorder? Verder hou ik aan het eind van de lijn ongeveer 14 Mb over, met tv kijken erbij hou ik 11 of 12 over, maar uploaden komt niet verder dan 1,1 Mb terwijl ik 2 zou moeten hebben, is dat normaal?
 
Cyberbot
ik denk niet dat het kan
die motorola heeft netwerk kart en ID bij KPN
 
Giant2000
Nee, dat kan niet. KPN heeft eigen software en die werkt alleen op de Motorola's. Bovendien staat het serienummer van jouw tuner geregistreerd bij KPN en dit nummer werkt ook alleen maar i.c.m. jouw abonnement.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Motorola 1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
tijd naar standby Motorola VIP 1963? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 14 okt 2014
Advertentie