obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
eigen recorder en opnemen kpn
sawij01
Goedeavond,

Ik heb sinds kort een hdd recorder. MOmenteel nog UPC abonnement maar hier kan ik niet digitaal opnemen. Nu ben ik aan het kijken of KPN geschikt voor mij is.
Ik wil nl digitaal op kunnen nemen en tegelijkertijd naar een andere zender kunnen kijken.

Is dit via KPN mogelijk.

Graag hoor ik van jullie

Ps het is een LG recorder.

ik vergeet te vragen hoe het zit als je ook op je slaapkamer tv wilt kijken en digitenne niet mogelijk is.........in jouw woonplaats
Gewijzigd door sawij01 op 04 oktober 2010, 19:16
 
Codemeister
Je krijgt de Motorola-ontvanger (met ingebouwde harddisk) in bruikleen. Hier kun je ook direct programma's opnemen (en tegelijkertijd TV kijken). Naar mijn weten is het niet mogelijk een eigen recorder aan te sluiten.

Wat betreft een tweede TV-aansluiting: dit kan niet op de Motorola-ontvanger die je geleverd krijgt (eigen ontvanger aansluiten is niet mogelijk). Hiervoor moet je Digitenne afnemen, en gezien je dat niet kunt ontvangen zou dat naar mijn weten niet mogelijk zijn bij KPN in jouw situatie.
 
trijnko
Klopt, je kunt niet opnemen met je eigen DVD-recorder. Ik kan echter mijn DVD-recorder ook niet gebruiken om DVD's af te spelen. Mijn vraag kan dat wel met een DVD-speler?
 
Codemeister
Sluit je je recorder dan buiten de Motorola om aan? In die opstelling moet het gewoon werken. Via de Motorola werkt niet inderdaad. Hetzelfde geldt voor een DVD-speler.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen recorder en opnemen kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Eigen router achter experiabox Hardware instellingen : 8 20 aug 2015
Advertentie