obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
HetNet: door Outlook weggekaapte mails terug te vinden bij Netmail?
Sonaya
Hi,

Onlangs de pc van mijn pa in alle haast geformatteerd en XP er nieuw opgezet. Backup gemaakt van de meest onzinnige dingen....en wat vergeet ik? Een backup van Outlook! Shock. Niet bij nagedacht dat hij Outlook gebruikte.

Hij helemaal in paniek, want er stonden hele belangrijke mails in die die hij moest bewaren. Heb al met 3 recovery-tools geprobeerd nog wat van die mails terug te vinden (.pst) op de geformatteerde HD; vond van alles terug, maar geen Outlook/pst-file, m.a.w.; zijn mails.

Nu had hij Outlook met POP ingesteld, zodat alle mails werden weggekaapt bij HetNet, dus daar kan ik ook niets aan mails terugvinden.

Is er een mogelijkheid dat er toch nog ergens mails staan op de server van HetNet? I hope so....Sad.

Grtz Sonaya
 
SirPeter
Eenmaal weg uit de web/netmail dan zijn ze helaas ook niet meer op te vragen.
 
Sonaya
Oooo, wat een drama. Toch bedankt voor je antwoord.

Grtz
 
Emily
Ja zelfde probleem.

Ook outlook geïnstalleerd op laptop en nu kan ik de mails niet meer terug vinden via netmail.
Wat moet ik doen om de mail in zowel outlook als via de website terug te kunnen lezen?

Thanks!
Emily
 
corner28
Als je wilt dat de mails ook op internet (webmail) blijven staan, dan moet je in outlook onder opties even zoeken naar bezorging (instellingen voor e-mail) daar kun je een vinkje zetten dat er een kopie van de berichten op de server blijft staan.
 
Emily
Oke top dankjewel!
En misschien een hele domme vraag maar kan je ook dezelfde e-mailaccount op 2 verschillende pc's met outlook openen?
Ik gebruik namelijk altijd mijn macbook dus outlook is even wennen.
 
corner28
Ja dat kan, maar dan moet je wel op beide pc's de outlook instellingen aanpassen. En af en toe op internet je webmail leegmaken ivm de beschikbare ruimte.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HetNet: door Outlook weggekaapte mails terug te vinden bij Netmail?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 Helpdesk : 1 24 feb 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk : 1 30 aug 2016
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten : 14 20 jun 2014
Draadloze verbindingsets vervangen door draadloze repeater? KPN Televisie Storing : 3 01 mrt 2014
Advertentie